fallback

Bugatti Rimac загатна за две нови хиперколи

Компанията представи и нов технически център в Берлин

Компанията Bugatti Rimac, образувана след сливането на двете марки разработващи хиперколи (електрически и с ДВГ) отваря нов център за инженеринг и дизайн в Берлин. Но по-голямата новина в случая бе, че при представянето на офиса, бяха загатнати два нови бъдещи модела, които явно ще се появят в недалечно бъдеще.

Тийзърът на новите предложения е забележим при изображение, което бе фон на презентация от страна на директора по дизайна на компанията Ахим Аншейд и главния технически мениджър Емилио Шерво. Наред с останалите продукти с двете марки, има две машини под покривала, върху които седят съответно емблемите на Rimac и Buggati.

Автомобилът с логото на хърватската марка седи точно до Nevera, което дава известна възможност за сравнение. И е видно, че генералният облик е много сходен, но бъдещият модел има по-солидни колесни арки и по-голямо задно крило. Според запознати, сходството в дизайна говори за бъдеща още "по-гореща" версия на електрическия суперболид.

Автомобилът под покривалото на Bugatti е с ясно прозираща позната челна решетка на марката, в стила на настоящите модели, но от там нататък не се вижда нищо, тъй като умишлено или не Аншейд е застанал точно пред колата. И докато нямаме поглед върху машината, то има доста информация по следващия модел на Bugatti , по който работят и от Rimac. Шефът на компанията Мате Римац потвърди, че наследникът на Chiron ще продължи да използва двигател с вътрешно горене, но същевременно ще е "много електрифициран".

Римац заяви също, че новият автомобил ще има някои функции и неща, които към момента не са били виждани при сериен автомобил. От Bugatti ще започнат да показват дизайна на бъдещата си хиперкола на клиенти още през тази година, за да могат да започнат приемането на поръчки. Широката публика, обаче, ще види машината не по-рано от 2024 година.

Връщайки се на новия център на Bugatti Rimac в Берлин, той ще отговаря за дизайна и инженеринга на бъдещите модели и на двете марки. Там ще се помещава и германското подразделение на фирмата Bugatti Rimac GmbH, което ще отговаря за поръчки, финанси, управление на програми, ИТ, правни въпроси и маркетинг.

От Rimac строят и нова централа край Загреб в Хърватия, която трябва да отвори през 2023 г. Там освен развойна дейност ще има и поточна линия за електромобили, тестова писта и др. Машините на Bugatti ще продължават да се правят в съществуващата фабрика в Молзайм, Франция.

fallback
fallback
Последни