fallback

Peugeot 308 с доста проблеми на "Лосовия тест"

Хечбекът остана много далеч от постижението на предшественика си (ВИДЕО)

Журналистите на испанското издание km77.com проведоха поредно изпитание за маневреност и стабилност, в който провериха възможностите на новото поколение на Peugeot 308 в топ-версията GT. По време на "Лосовия тест" френският хечбек срещна непредвидени и сериозни проблеми.

При скорост от 73 км/ч колата получи повреда на сервоусилвателя на колата. Рестартирането на двигателя помогна за отстраняване на грешката, но скоро след това на арматурното табло се появи предупреждение, че системата за стабилизация не работи.

За щастие, екипът имаше на разположение още един автомобил от същата модификация, който завърши теста. Резултатите обаче не бяха впечатляващи, тъй като максималната скорост, при който хечбекът успя да премине, без да удари конусите, беше 72 км/ч. За сравнение, предишното поколение на модела се справи с 82 км/ч.

За покриване на "Лосовия тест" автомобилът трябва да премине със скорост 77 км/ч. Въпреки това, експертите отбелязаха, че като цяло водачът зад волана на новото Peugeot 308 се чувства в безопасност.

Снимка и видео: km77

fallback
  • #15
    До 16 ( преди 2 години )
    Не разбирам много от автомобили, но съм зареждал изключително много понеже работих като шофьор. Пробвай да смениш горивото. Аз само 95 зареждам, навсякъде в Бг 95 идва от една и съща рафинерия, но и след рафинерията по веригата има контрол на качеството. Пробвай омв и лукойл. От тези 2 съм доволен.От шел не съм, но преживяването ми там е преди 12 години, така че не се брои. И затова там не зареждам.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    А да, понякога има и зразнещо придърпване при подаване на газ след тръгване на светофара, все едно се дави (може да е от лош бензин, не знам, само на Шел зареждаме). Чисто нова кола, бензин, роботизирана кутия. Само скоростните им кутии мога да ги похваля. Произведена е в Словакия, явно от *** като гледам какво е качеството...
  • #13
    До 11 ( преди 2 години )
    Често тъч скрийн дисплея започна да не се включва. И трябва да спра, изключа колата и пак да запаля. Друго нещо е, че като спра, изгася двигателя и отворя багажника понякога ключалката на багажника се движи и издава шум. Много непредвидими коли! На 308 от 2011 година пак на лизинг пък й падаха бурмите от сенника...
  • #12
    баце ( преди 2 години )
    Незнам дали забелязвате, но почти всички хибриди и електрички се провалят. Те и на писта се провалят. Демек вместо прогрес имаме регрес. Силно се надявам че сега след простотията в Украйна ще им дойде акъла и тая зелена сделка ще замине за далечното бъдеще и ще се върнем в реалността. Където едни от най хубавите коли са с 6 и 8 цилиндъра и си минават лосовия със над 80 и жънат по ниски времена на писта. А ИТ-тата да се возат у влака където ще може да си цъкат на таблета.
  • #11
    Реван ( преди 2 години )
    Те всички са се провалили Бах ти случая
  • #10
    Колеги ( преди 2 години )
    Чакай малко, нали все ни разправят как по-тежки коли са по - стабилни, а тук се надпреварвате да обяснявате че теглото било проблем
  • #9
    фас ( преди 2 години )
    на дизайн го докараха ама като автомобил е нежна кръгла нула
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Теглото е основният фактор. Батериите на хибрида тежат доста и колата е над 1500кг Интересно ще е сравнение с 1.2 бензин двигателя, колко ще е разликата в скоростта.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Имаме новото 208, оставили са си ръцете. Във фабриката им явно няма никакъв контрол на качеството.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Всъщност се вижда, че колата се държи супер стабилно и предвидимо - просто е тежка. Разпределението на тежестта, обаче, изглежда е доста добро. Не като при Пасата хибрид, при който тежката задница се носи като червено знаменце на комунистическа манифестация.
fallback
Последни