fallback

5 достъпни модела, които биха имали успех в Европа в кризата

Тези евтини автомобили вече се радват на голяма популярност на различни пазари по света

Цените на автомобилите продължават да растат, като това засяга не само новите, но и употребяваните. В същото време заради кризата покупателната способност на потребителите пада и голяма част от тях не могат да се позволят покупката на ново превозно средство.

В решение на този проблем могат да се превърнат петте модела в следващата ни подборка. Те приличат на кросоувъри, което означава по-високи шансове за успех, тъй като именно този клас автомобили продължава да е най-търсеният на пазара, но в същото време са и на много достъпна цена. Освен това, те са на популярни производители, което също би увеличило интереса на евентуалните клиенти.

5 достъпни модела, които биха имали успех в Европа в кризата (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    Ммм... да ( преди 2 години )
    Като са толкова евтини в щатите що не копувате от там, ама нови не ударени препродадени и т.н. Пазар, даначна система, технологии и куп други фактори. Меслете малко де ... САЩ и Европа(пълна с различни даржави) са еднакви ли, че цените да са еднакви.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Достатъчно е да се видят караш-тестове с някои от тези коли и ще разберете от къде идва разликата.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако цените са по 2-3 и ако сигурността струваше само 1000 евро, производителите щяха да правят по 60-80% марж. Само че те работят на под 10% за масовите марки - понякога 2-3% - и примерно 12 за премиум марките.
  • #10
    raiders ( преди 2 години )
    Тези прословути евроценности, нещо не ми си нрават. Те ми казват, че е за мое добро, ама аз не го чувствам така. Сега конкретно за колите, вече от доста години хората си внасят от сащ и Канада, не, че са по-различни, но със сигурност имат повече екстри и са по-качествени. Да двигателите трябва да отговарят на норми, ама като гледам освен сменени стопове и мигачи друго не се прави и си караш.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    между барабанни спирачки и дискови със скоба не мисля че има разлика в спирането
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Некалинке, кои са европейските стандарти? Не разбрахте ли какво се крие зад европейски стандарти, ценности и прочие.......... По отношение на цените и стандартите, обясни ми колко трябва да дадеш за един коптор, новият модел, за да получиш задни дисови спирачки? Днес на сфетофара гледам един и задното колело нещо ми странно. някак празно. То било с барабан...
  • #7
    до 6 ( преди 2 години )
    Първо в еднакви наглед коли тук и в САЩ далеч не е сигурно че са еднакви. Второ еко нормите там са различни и двигатели спрени тук, все още се продават там. Трето данъците им са различни - цените често се дават преди данъци в официалните сайтове, защото не знае в кой щат ще го купиш и какъв точно ще му е данъка. Електрониката също е с различни данъци и мита.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    За тези, които не вярват как ни клатят и си мислят за системи за безопасност, разработката им и др.глупости да погледнат цените на един и същи модел продаван тук и в САЩ. Там е мноооого по-евтин и с повече екстри. А най-голямата гавра е коли произведени в Германия да са много по-евтини в САЩ. И то не е само с колите, а с всичко. Давам веднага пример с лаптопа ми, който е Леново произведено в Китай. Тук струва 1499?, в САЩ струва 1089$. С горива, масла, части, храни, дрехи е същото.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Това няма как да стане, умножете ги по две защото това което оскъпява колите тук са главно на първо място еко нормите и на второ някои задължителни екстри за безопасност.
  • #4
    до 2 ( преди 2 години )
    Да като хардуер дори 1000 е много. НО знаеш ли колко милиони са отишли в разработката им? Сега друг е въпроса защо една и съща система в Шкода струва 2 пъти по-малко отколкото в Ауди.
fallback
Последни