fallback

10 много здрави спортни коли на достъпна цена

При тези модели поддръжката няма да разори собственика

Европейските спортни автомобили винаги са плашели купувачите не само с високата си цена си, но и с разходите за поддръжка. Обикновено те са стряскащи и това също е една от причините, поради които много хора да ги избягват. Японските производители обаче успяха да докажат през годините, че спортната кола невинаги е скъпа и ненадеждна играчка.

С помощта на изданието 100km ви представяме списък от 10 отлични модела, които в момента се продават в САЩ на сравнително достъпна цена. Освен нея е посочена и сумата, която собственикът на автомобила ще трябва да похарчи за годишната му поддръжка.  

10 здрави спортни коли на достъпна цена (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    S2000 няма на българският пазар. Нито евтини, нито скъпи.
  • #8
    Това ( преди 2 години )
    Субару никак не му е евтина подръжката особено двигателя. Чупят се също като немските бараки.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Петърчо пак объркал снимките. Сложил снимка на 370z вместо на 350z, а пише за 350z.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    На Бай *** му е пределно ясно, че никога няма да може да си позволи едно кръгче дори с някоя от изброението бегачки, затова ги нарича таралясници, гнилочи и тем подобни. Иначе на Mazda MPS и MX5 ще бъда фен до гроб.
  • #5
    Propov ( преди 2 години )
    Всяка една от тези коли е Must have. Специално МХ5 или GT 86 са нещо което планирам да имам един ден. Не си падам по 4х4 , приоритет ми е ниското тегло , задно и атмосферен мотор. Но понеже все още имам 2 деца за возене и съм с преходен вариант. БМВ 130 от 2006та. 270 атмосферни коня, 4 врати, тегло 1400 кг., задно , ръчка...потдръжката не е като на М3, ама кефа е близък.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Продължение Та цената според мен в Европа ще е може би някъде около 35 000 евро., т.е. 8 000 евро отгоре. Смятайте за какъв грабеж става на въпрос. Карал съм първото поколение Toyota GТ 86 и мога да кажа, че колата е жестока. Много добре направен автомобил за любителите на задното. Въпреки, че е 201 к.с. е много лек, балансиран и липсата на мощност не се усеща. Хубавото е, че двигателя търпи зверски тунинг и без проблеми се прави на 300+ к.с., а има и по-високи нива с турбини 400-500 к.с.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Продължение Toyota GR 86 ще я пуснат през април 2022 в Европа. Още не са обявили цена, но предварително европейските регулатури казват, че няма как цената да е такава, каквато е в САЩ, където струва от $30 300 (почти 27 000 евро), което според мен е поредната жалкарска европейска политика да ни товарят с какви ли не данъци, акцизи и такси, за да могат онези търтеи от европарламента да дебелеят. Мощността е 234 к.с. на 1275 кг. тегло и баланс почти 50:50 преден заден/мост, което е страхотно.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Мога ли да знам от кога Subaru BRZ е с турбо мотор, както сте написали, че нещо не мога да се сетя. Само ще ви светна, че никога тази кола или брата близнак от Тойота не са имали двигател с принудително пълнене. Винаги са били с атмосферен. Първото поколение е с 2.0 боксер мотор, а новото поколение 2022 г. е с 2,4 боксер мотор. И двата двигателя пак повтарям са атмосферни. Субаруто няма да го продават в Европа, а само Toyota GR 86, като името го променят вместо Toyota GТ 86 сега е Toyota GR 86.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Що не пишете колко е подръжката на тия таралясници.
fallback
Последни