fallback

Кросоувърите, с които трябва да се пребори Alfa Romeo Tonale

Италианският кросоувър излиза на пазара в сегмент с жестока конкуренция

Голямата надежда на Alfa Romeo за завземане на позиции на пазара е новият луксозен компактен кросоувър Tonale. По-малкият брат на Stelvio не е само поредният модел на Stellantis, а и първият хибриден автомобил на марката, при това в три различни варианта. Той обаче навлиза в един сегмент на пазара, където борбата е много оспорване.

Tonale ще трябва да се конкурира не само с премиум-модели като Audi Q3 и Mercedes-GLA, но и с още няколко кросоувъра, които вече са си извоювали позиция в този клас. Нека видим кои ще бъдат най-сериозни съперници на новия автомобил на Alfa Romeo.

Alfa Romeo Tonale и неговите конкуренти (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Карам Жигули 1974г.... и съм щастлив!!!
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Късмет съм удрил :) майтапа на страна ама като съм ходил във Франция изглеждаше че едва ли не всяка трета кола е такова Пежо, значи им е ок на хората. И с високия дисплей не ми се налага хедъпа да ми прожектира неща по стъклото да ме дразнят като в Мерцедес и Бмв например. Не знам собствениците харесват ли ги тия прожекции, на мен ми се струват супер дразнещи.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Явно си от малкото. 90% от хората не могат да си намерят удобна позиция в новите Пежа, в която да виждат цялото табло.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    На Пежо уредите не се гледат през волана а над него. Аз карам с нисък волан и 20г се мъчех да видя горния край на километража защото волана ми го скриваше. Сега с Пежото си виждам всичко над волана и ми е екстра, надявам се да вадят добри коли защото нямам намерение да гледам отново таблото през волана. Между другото 1.5 турбо бензин е супер и окачването ми е на ел-регулиращи се амортесьори отпред и отзад, има си комфортен и спортен режим на возене.
  • #12
    Обективно ( преди 2 години )
    дано алфа ромео правилно са наредили картите. В много труден сегмент са, само силни марки участват в него. Хубавото е, че сегашният шеф на марката е die hard фен и иска да я възроди до блясъка, който някога е притежавала...За сетен път повтарям, че новите Алфи нямат нищо общо със старите трошки, които бяха на база фиат и с компроментирани доставчици. Който кара нова Алфа (Джулия, Стелвио), прекрасно знае за какво говоря.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    на кой му пука дали някой млад ги бръсне взимаш една Делта Интеграле ейч еф и тръгвяш из Петрохан
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Имаше шанс, ако бяха вкарали технологии от Пежо, които в момента са много качествени, + 4х4 + по-ергономичен дизан от на Пежо таблото и волана, забит в камбанките на шофьора.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Марки като Алфа и Ланча, показвали някакво величие до 80-те, никой под 50 г. не ги бръсне. Твърде много поколения се смениха оттогава. Шепата хора, които биха ги купили заради марката, не стигат за издръжка, както си личи от продажбите. Чисто нови марки имат повече шанс за успех от подобни съживени трупове. Все пак с много инвестиции, качество и постоянство има шанс, но с тези технологии на Фиат и Джийп такива на хоризонта не се виждат. Прогноза - прилични бройки първата година и после срив.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Италианците са способни да съсипят всичко качествено, Ланчия и Алфа бяха водещи, а сега са на системи
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    То Алфа докато си намери адекватен мениджмънт може и да я закрият. Марка с такова богато наследство се срина по продажби и даже продаде на половина коли от Купра предната година, благодарение на некадърноста на Фиатовите управители. То и самия Фиат едвам се крепи. Тъжно общо взето за зялата италиянска автоиндустрия (освен Ферари и Ламборгини), която едно време е имала много неща с които да се гордее. Анели не остави свестен човек за глава на империята да надгражда или поне да поддържа кративност
fallback
Последни