fallback

Северна Америка остава без най-евтините Mercedes-и

Решението е част от "оптимизирането на стратегията за предлагане на продукти"

Марката Mercedes-Benz ще спре да продава A-Class в САЩ и в Канада. Това съобщава изданието Carscoops, като се позовава на полученото официално потвърждение от местното представителство на Mercedes-Benz. Най-достъпните автомобили на немската марка ще напуснат пазарите в САЩ и Канада в края на моделната 2022 година.

Mercedes-Benz казва, че решението е взето като част от "оптимизирането на стратегията за предлагане на продукти". През 2023 г. най-достъпният автомобил Mercedes-Benz в Северна Америка ще бъде компактният кросоувър Mercedes-Benz GLA. Все още няма информация дали продажбите на "купето с четири врати" Mercedes CLA ще бъдат ограничени.

Моделът Mercedes-Benz A-Class се появява в САЩ през 2019 година. Според Automotive News, през първата година от продажбите марката успява да продаде 17 600 компактни коли, но през 2021 г. продажбите на този автомобил са спаднали до само 8100. В същото време през изминалата година от кросоувъра Mercedes-Benz GLB в Северна Америка са продадени 26 700 екземпляра.

Освен преориентирането на клиентите към кросоувърите, като една от възможните причини за намаляването на моделната гама на Mercedes-Benz в Северна Америка се посочва и прекомерното му насищане. Представители на дилърски центрове казват, че купувачите просто са объркани от широката моделна гама на марката.

fallback
  • #10
    Гост съм ( преди 2 години )
    Само да уточня, че луксозно не е премиум. Какъв премиум Хюндай ви подгони ,че даже и в класация влезе.
  • #9
    Мхм ... ( преди 2 години )
    оказва се, че освен от ползване на рено до тежки ментални последствия води и преяждането с ориз - особено корейски! Видно от бръщолевенията на долния.
  • #8
    IM-дртиВайтБoй! ( преди 2 години )
    Сега, в настоящия момент именно ПРЕМИУМ-Брандът GЕNЕSiS оглавява класацията за удовлетвореност на клиентите от внедрените в автомобила технологии (според J.D. Power 2021 U.S.Tech-Study). Статистиката казва, че 1-то място е за Genesis (лЮкс-подразделението на Hyundai (634 точки), следван от Cadillac (551), Volvo (550), BMW (545) и Mercedes-Benz (523). Първата позиция при масовите авто-марки е за Hyundai (519), следван от KIA (510) /ИНФО от световната пресса/
  • #7
    IM-дртиВайтБoй! ( преди 2 години )
    #5/ И понеже не ща да съм ГОЛОсловен като самия фен на Герман.ПРЕМИУМИ, ще цитирам независимото изследване на неутралната US-Агенция по качество J.D.Power, публикуванo само ден назад ТУК за най-здрава+качествена с-но сервизно обслужване машина за 2i21 г., където в таблицата, най-отдолу с дребния шрифт виждате следното: "GENESIS заема 1то място сред ВОДЕЩИТЕ ПРЕМИУМ авто-брандове, завоювавайки ЗЛАТНАта КРАЛска ЛЕНТА за най-ДОБАР сред отличниците в тази важна НИША"...15ти са bmw,а 18ти=MBenz"
  • #6
    IM-дртиВайтБoй! ( преди 2 години )
    #6...Възгорд фен на Герман.премиуми, паднал си в дълбока и съществена грешка с това твое "определение".Преди всичко, всеки умен и далновиден човек с ВКУС зареден с много добра инфо дава своята тежка лепта воден от намерението да получи КАЧЕСТВО съчетано с ЛЮКС и вътр-заводски КОМФОРТ от возията. И ако тая барака на 3тата година почне да скърца като стара дървена баржа и да ръждясва като соц.бракма, ТОГАВА за какъв ВЕФ, пардон KEF ми говориш, след като получаваш забит боХов юмрук право в лицето
  • #5
    Баварец ( преди 2 години )
    До "дърти...": Явно никога не си докосвал премиум клас, което вероятно няма и да стане също никога! Т.е. мнооого си далеч от истината, но не си ли зададе въпроса, защо някой хора харчат за премиум!?! На първо място, защото "кеф цена няма" и след това е всичко останало, драги ми Смехурко!
  • #4
    #3 ( преди 2 години )
    за да се забавляваш трябва да имаш поне 1(една) мозъчна клетка! но и тя ти е безвъзвратно увредена от ползването на рено ... ;-)
  • #3
    До 2 ( преди 2 години )
    И ние разбрахме че си с две мозъчни клетки, ама нищо, продължавай да ни забавляваш.
  • #2
    До долния ( преди 2 години )
    добре ве разбрахме, че караш рено - спешно се прегледай, уврежданията са необратими!
  • #1
    IM-дртиВайтБoй! ( преди 2 години )
    Преведено на достъпен език, "оптимизирането на стратегията за предлагани продукти" ще рече - предлагат се на пазара предимно СКЪПАРски и ЦЕНОВО яко НАДУТИ коли, чието РЕАЛизиране преимуществено ще носи повече паре в джоба на Герман.премиум - НИЩО ново под Слънцето, щото това им е НОВАта целенасочена политика към грубо кУрсарско обирджийство посред бел ден и изцеждане на маХ. джоба на потребителите - ТОВА Е целата им СТРАТЕГИЯ!
fallback
Последни