fallback

Eто кои са 15-те най-популярни електромобила в Европа

Дори с обединени сили, Volkswagen ID.3 и ID.4 не могат да стигнат Model 3

2021 вероятно ще остане в историята като годината на голямата трансформация, в която електромобилите спряха да бъдат екзотика и се превърнаха в норма. По данни на браншовата организация АСЕА, през 2021 в Европа са продадени 2.26 милиона чисто електрически (BEV) или плъг-ин хибридни (PHEV) автомобила. Това е всъщност повече от всички продадени дизели - 2.08 милиона.     Въпреки огромните ръстове в продажбите пазарният дял на Tesla в Европа всъщност е намалял наполовина от 2019 насам          Само пласираните чисти електромобили са 1.22 милиона. 2021 e и годината, в която най-после при BEV се появи реална конкуренция, коментира анализаторът от JATO Фелипе Муньос.  

ТОП 10 ПО МАРКИ
1. Tesla - 167,549 2. Volkswagen - 166,357 3. Renault - 97,129 4. Hyundai - 72,912 5. Peugeot - 70,493 6. Kia - 62,668 7. Audi - 56,232 8. Skoda - 49,103 9. BMW - 45,388 10. Fiat - 44,344

Показателно е, че Tesla, която в предишните години доминираше пазара и имаше 31% дял през 2019, сега въпреки огромния си ръст в продажбите е с пазарен дял едва 13.9%. Американската компания запазва първото си място при марките, с минимален аванс пред VW, но е едва трета при групите. Най-големият производител на електромобили в Европа е групата Volkswagen с около 25% пазарен дял на всичките й марки. Второто място е за Stellantis с 14.5%. А как стоят нещата при отделните модели според данните на JATO, вижте в галерията.          Най-продаваните електромобили в Европа за 2021 (ГАЛЕРИЯ):

 

 

 

fallback
  • #16
    СрамЪ и Позор ( преди 2 години )
    Нямат продажби ФВ а поръчкинот дилърите събират мухъл в магазина няма реални собственици зад тях.
  • #15
    До 14 ( преди 2 години )
    Ами кои са втори според теб ВАГ за 2021г имат 453 Хил продажби на електромобили освен Тесла кои имат повече
  • #14
    Срам и пазоръ ( преди 2 години )
    Баш втори са у световен мащаб
  • #13
    До 12 ( преди 2 години )
    Да разбира се че утичат в канала в световен мащаб са втори след Тесла, в Европа са първи няма накъде по-зле
  • #12
    Срамъ и позоръ ( преди 2 години )
    Злобата е у тебе виждаш как фв без двг утичат в канала
  • #11
    До Срам и Позор ( преди 2 години )
    О да голям позор е че до скоро Рено бяха първи а сега са много зад ФВ по-близо до Ауди но важното е да има злоба
  • #10
    Срам и позор ( преди 2 години )
    Чисто новите Ид3,4 губят позорно дори от Рено Зои което е модел на 10 години само с малката промяна че увеличиха капацитета на батерията и направиха фейслифт.Това с два нови модела да не можеш да биеш модел на 12 години е тотален провал.
  • #9
    Смех ( преди 2 години )
    ФВ нямат поръчки те просто бухат на дилърите произведеният талаш който застоява по халетата с щедрото финансиране на немската държава същото е и с Луфтханза която е в пракрически фалит но била най-голямата авиокомпания в Европа.
  • #8
    Мхм ( преди 2 години )
    ФВ скоро ще са аут продават само на база обществени поръчки из Европа извивяйки ръце.Неконглокентни модели нито по пробег нито по зареждане нито по зарядни станции.А през това време Тойота детронита ГМ в Сащ за пръв път от почти 100 години.Но българският прот германофил не мое го схване над капацитета му е.
  • #7
    Малки модели ( преди 2 години )
    Просто Тесла няма модели дори в сегмента на ИД 3 и Киа Ниро и до там ще стигнат но за тази година в Европа ще им е успех ако запазят второ място след ВАГ
fallback
Последни