fallback

Mercedes-Benz EQS се провали на „Лосовия тест“

Експерти разкритикуваха теглото на електрическата кола (ВИДЕО)

На разположение на екипа на испанското издание km77.com се оказа поредната електрическа кола, която експертите подложиха на „Лосов тест“. Mercedes-Benz EQS 580 4Matic+ успя да преодолее изпитанието само със 72 км/ч, което се счита за незадоволителен резултат.

Целта на теста е да се провери стабилността на автомобила при внезапна промяна на траекторията на движението, за да бъде избегнато появило се на пътя препятствие. За да бъде признат за успешен тестът, маневрата трябва да се справи при скорост от 77 км/ч. В случая електромобилът на Mercedes-Benz EQS приключи там, където за други модели изпитанието тепърва започва.

В нормален режим движение седанът влезе в коридора от конуси със 72 км/ч, в средата на маневрата скоростта падна до 64 км/ч, а на излизане вече беше 52 км/ч. За сравнение, новото поколение на Mercedes-Benz S-Class успя да постигне скорост от 74 км/ч на същия тест.

Според експертите, проблемите на EQS се дължат на голямото му тегло – 2670 кг. при версията EQS 580 4Matic + (при стандартна S-Class то е 2060). Тя се дължи на батерията на електромобила. Посочва се още, че завиващата задна ос помага за маневрата, но се изисква време ,за да се свикне с  собеностите на поведението на модела. 

Като цяло, EQS показва сериозно недозавиване, което води до сблъсък с конуси, въпреки че водачът не губи контрол над автомобила. 

Снимка и видео: km77.com

fallback
  • #12
    Бен Газара ( преди 2 години )
    Ми като шофера е некадърен, то как да вдигне по- висока скорост!
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Мишок даже таралясници на 20+ години ако са поддържани ще минат тоя тест ама това е супер модерна кола струваща маса пари и се проваля. Това е смешното
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Пътуваш комфортно и при първата ситуация на пътя си в мантинелите или на шокрив защото тоя толуп няма никаква маневреност.
  • #9
    Dsadsa ( преди 2 години )
    Добра кола е тази, която прави добре това за което е проектирана. При eqs идеята е да пътуваш бързо и комфортно на магистрала, не да чупиш рекорди по планински трасета.
  • #8
    Dsadsa ( преди 2 години )
    Това е автомобил за шофиране с 200 по аутобана, не за избягване на лосове и жаби.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    След като всички електрички разбиват на пух и прах ретро колите с ДВГ се намери първата с "незадоволителен" резултат за радост на бай г*ньо. Но спокойно само още 3 години и няма да има производство на тровещите каруци с ауспух в Европа и колкото и да реват бензин и тинтири краят на ДВГ е факт и то безвъзвратно.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Мда корейска електрическа джипка 3 пъти по евтина и с по висок център на тежестта минава теста с 80 км/ч и се справя по добре от Порше Тайкан и тоя хипер мега фръц Мерцедес. Накъде отива европейското автомобилостроене...
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Електрическият хюндай мина теста с 80 км/ч.
  • #4
    Малеййй ( преди 2 години )
    Нормално, това е Мерцедес! Германска технология!
  • #3
    B-yorval=MG! ( преди 2 години )
    Повече от 300 и неколко бона отгоре за 1 подобно авто-недоразумение ми се струва нещо като ВИЦът на ГОДината... И вижда се, че основно-полагащият се принцип при съвр.коли на ГЕРМАН.премиум-брандове е "колкото повече - като сума за покупка, толкова повече - чиста печалба за майката!" И затова започнаха да стават едно живо посмешище с новите си свръх-гроздни гледки и тотален Ш-И-Т като дизайн+аутфит! Сега вече споко може да се опитват да се "преборят" с ЛеХъс, ТЕСЛА+ДЖЕНеЗiC!!! Мисия-импосибле!!
fallback
Последни