fallback

TÜV: Tesla Model S е големият губещ при 2-3-годишните коли

Само два от общо 128 модела се представят по-зле от електрическия седан

За първи път Германската агенция за технически надзор (TÜV) има на разположение достатъчен брой електромобили в тестовите си центрове и така може са се се извърши предварителна оценка на техническата им безопасност. Това разкри д-р Йоахим Бюлер, управляващ директор на Асоциацията на TÜV, който съобщава и първите резултатите от тези проверки.

Като цяло, в доклада на TÜV - най-важното ръководство за употребявани автомобили в Германия, са включени 128 автомобила на възраст от 2 до 3 години. Сред тях има и 4 електрически превозни средства, продавани в страната. А средният показател на включените в списъка модели е 4,7%, което означава, че 47 на средно 1000 бройки е трябвало да посетят сервиза.

От четирите електромобила с най-добър резултат е Smart Fortwo Electric Drive – 3,7%, което му гарантира място в горната част на класацията на TÜV. След него се нарежда BMW i3 с 4,7%, което го поставя точно по средата. Проблемите на баварския модел са с дефектни къси светлини и спирачни дискове.

„Проблемите със спирачните компоненти са типични за електрическите превозни средства, тъй като те се използват много по-рядко в сравнение с колите с двигател с вътрешно горене и поради това корозират по-често“, казва Бюлер.

Третото място е за Renault Zoe, който е и най-популярният модел изцяло на ток в Германия. Неговият показател е 5,7%, което го поставя в долната част на класирането, а проблемите му най-често с лошо регулирани фарове и окачването.

Големият губещ е Tesla Model S, който се представя най-зле от четирите електромобила. При него резултатът е цели 10,7%. Това означава, че всеки един от 10 Model S на възраст между 2 и 3 години се проваля при първата обща проверка. Проблемите са в светлините – както в късите, така и при фаровете за мъгла, но често страдат и рамената на окачването. Бюлер допълва, че батерията на електромобила се подлага единствено на визуална проверка, така че нейното реално състояние не оказва влияние върху оценката.

В класацията от общо 128 модела, проверени от TÜV, електрическият седан на Tesla заема третото място отзад напред, като след нето са единствено Dacia Duster и Dacia Lodgy.

fallback
  • #10
    Естествено ( преди 2 години )
    Купете си Смарт от Джиили. На Китай производството тепърва настъпва в Европа. И да вече правят качествени автомобили. Но с тая цена на газа и тока немската автоиндустрия е пътник. Жалко.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Бензина и минтирито дали не са един и същ оли-го-френ. Две толкова тъ-пи същества да се съберат тук на едно място ми се струва странно. Най-малкото един х*й ги е правил тея паля-ци. Както и да е немските фашаги за пореден път показват как се лъже и се заблуждават хората. Защо не написахте какви са проблемите със светлините. Не светят ли какво ли? От какво страдат рамената на окачването също не се разбира. Лъжи и манипулации по фашистки!
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    хубави самопризнания правите, не знам и не ме интересува кой модерира тук, но сте си лика-прилика; буци тор и *** пик ни; а да и по един вибратор
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    но пък "буца тор" още стои, нещастници
  • #6
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Алооо 6ти, абе ти не прочете ли, че рамената на окачването са афиф, а проблема със спирачките е общ за електричките. И по-важно всеки десети с проблем показва общото качество на това недоразумение и на цървулкото Теслон - много сте смешни баш него да защитавате! И преди съм ви го казвал - като толкова сте лапнали по ел - поне говорете за нещо сглабяно от читави хора, не от престъпник като Мъски
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    бензинчо, първо научи елементарни факти после ни доказвай колко си "облъчен фанатик с акъл на зелена ***"; преди да си изревал, че нямам право да те цитирам, не пальо- имам, ти просто си много зле
  • #4
    112 ( преди 2 години )
    Не знам какви подобрения правят в Тесла ама са пак некадърно направени.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Тесла правят подобрения по моделите си по няколко пъти на месец. В новият Модел С, ВСИЧКИ части, освен релсите на седалките, са изцяло нови.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    леле, тия се сетиха, че тая година тесла отива към бройките на бе ем бето и мерцедес и пльоснаха опорка; видяхме от последните финансови резултати колко точно губи тесла; тия дали ще може да забавят завода в берлин още 7-8 месеца?
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Ох лелееее, ей ся ще налазят Минтирито и Бензина и гледайте какво става. Ще бъде весело с тези двама сме-шници...
fallback
Последни