fallback

Топ 10 на най-добрите хибриди за покупка

Британски експерти посочват как трябва да се избира автомобил със смесено задвижване

Електрифицираните автомобили стават все по-честа гледка по пътищата благодарение на политическия и екологичен натиск. Хибридите в мека, стандартна и plug-in (зареждащ се) форма често се определят като „най-доброто от двата свята“ и се очаква те да играят основна роля по пътя към пълна електрификация на автомобилната индустрия. Технологията се внедрява във все повече нови модели и съответно изборът е по-голям от всякога.         Конвенционалната хибридна технология е в състояние да подобри горивната ефективност на различните автомобили, което означава, че техните собственици ще спестят пари от гориво. В някои държави данъците върху този автомобили, когато те са служебни, са по-ниски и това означава по-малко разходи за фирмите. Как обаче да изберем най-добрия хибриден автомобил за покупка? Отговор на този въпрос дава британското издание AutoExpress (затова и цените им са в британски лири), което посочи 10-те най-удачни избора на пазара през тази година. Експертите все пак уточняват, че преди да се стигне до покупка на хибридно превозно средство, потребителят трябва да направи някои изчисления и да прецени дали се нуждае точно от такъв автомобил.

Например, ако сте шофьор с по-нисък пробег, експлоатационните разходи на конвенционален бензинов хибрид могат да бъдат добра алтернатива на бензинов или дизелов модел. Ако обаче въртите повече километри на дълъг път (най-вече по магистрала), обикновеният дизел или дизелов хибрид имат по-голям смисъл във финансово отношение. Отчита се още, че plug-in хибридите обикновено са по-скъпи от стандартните модели със смесено задвижване (двигател с вътрешно горене и електромотор), но пък те са по-полезни при пътувания на кратки разстояния. Задължително обаче батерията на plug-in хибрида трябва да се зарежда редовно, в противен случай разходът на гориво става доста висок.          10-те най-добри хибрида за закупуване според AutoExpress (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #6
    Докторът ( преди 2 години )
    Този Ярис е пълен боkлуk. 15 годишен голф харчи по-малко и върви повече.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    До 4: Дизелът е 15% по-енергийно плътен от бензина и съответно има толкова повече СО2 емисии на литър. Освен това има огромни емисии на азотни окиси, докато хибридът си е на практика чист.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Не че да се заяждам ама супер мъничка кола като Ярис с 5л. Разход, всяка дизелова кола два класа над нея харчи толкова нафта.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Британски + експерти + автомобили са думи които не пасват заедно. 1-ви, 508 ПСЕ може да е много хубава, но е ни в клин ни в ръкав и го казвам като фен на марката. Стандартните хибриди на Пежо, са едва 220кс, ПСЕ е 360, но пак е някак си слабо сред "спортни" хибриди. Но цената му е силно спортна ;-). За тези пари бих взел 6-ак ДВГ, че на лъва като няма ток, остава на едни 225кс в което няма лошо, но поне да бяха поставили 2.0 мотор, а не изпилен 1.6
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Тойота и всички останали!
  • #1
    оппа ( преди 2 години )
    Сори, забравихме да сложим най-доброто - Пежо 508 sw PSE
fallback
Последни