fallback

Tesla печели и в Google

Моделите на американската марка са най-търсени през 2021 г.

В колективното въображение синоними на електрически автомобил са Tesla и Илон Мъск. Доказателство за това е не само рекордът за продажби, поставен през 2021 г. - 936 000 в цял свят, но и данните на Googe.

Проучване, проведено от портала Lease Fetcher показва кои са най-търсените електрически модели в 168 държави. За основа се взимат посещения в най-популярната търсачка Google, като класацията е разделена на две – бъдещи модели и такива, които вече са на пазара. А Tesla печели и в двете категории.

С общо 8 532 000 търсения, равняващи се на 710 000 на месец, победител е Tesla Roadster. Тя печели първото място в общо 56 държави, като в случая става дума за новото поколение на суперколата, а не за първото поколение, произвеждано през периода 2008-2012 г.

На втора позиция е Tesla Cybertruck (7 296 000 глобални търсения и първо място в 22 държави), а на трето - Apple Car(5 880 000 търсения и на първо място в 54 държави). В Топ 10 попадат още BMW i4, Chevy Silverado, Cadillac Lyriq, Nissan Ariya, Ford F-150 Lightning, Rimac Nevera и Mercedes-Benz EQE.

При колите на пазара Tesla отново е победител. Нейният Model 3 има 25 440 000 търсения (средно 2 120 000 на месец), като изпреварва Model Y (14 160 000 търсения) и Porsche Taycan (13 080 000). Следват Model S, Model X, Audi e-tron, Polestar 2, Audi e-tron GT, Kia EV6 и Ford Mustang Mach-E.

Любопитното е, че в България най-търсена е информация за BMW i4, което ще се появи на пазара по-късно тази година. Като цяло моделът на баварците е популярен предимно в Европа, като заема първо място в още няколко държави.

fallback
  • #4
    Селянин ( преди 2 години )
    Нормално, то човек търси това за което му липсва информация, другите модели вече имат ревюта в youtube. Следващите най-търсени неща са: Ким Кардашиан, Грета Тумберг, LGBT, Валери Божинов - гадже, Кога излиза IPhone 14 и Най-новите кючеци.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Почти всички търсения в челото са на електрически коли. За бъдещи и настоящи. Това са фактите. Показват от какво се интересуват най-много хората. В момента, в който ще могат и да си ги позволят, няма да има съмнение кое ще се продава повече
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    не че очакваме шминтирита или бензинджийката да знаят какво е маркетинг и как се прави реклама, но всички млади знаят кой е мъск ( даже тук има един такъв с име "TSLA"), бас хващам, че и малките деца знаят кой е, така се прави бранд, след това е лесно, ако трябва да звана бас и за друго - повечето коментиращи тук си нямат и идея какво е влиянието на социалните мрежи като инстаграм и линкдин...
  • #1
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Нормално, хората искат поне на картинка да видят обещаното от Теслончо, а някои търсят да видят поредното отлагане на предплатената им кола. Пак пропаганда!
fallback
Последни