fallback

Цените и на по-стари дизели също скочиха

VW Touareg от 2016 година се продава дори по-скъпо от нов

Амортизацията удря най-много луксозните автомобили и въпреки че Volkswagen не отговаря напълно на изискванията за марка от висок клас, нейният най-голям всъдеход Touareg се счита за премиум-модел. Затова и повечето хора очакват да платят много по-малко за 7-годишен SUV, но през 2022 г. положението е различно.

Недостигът на микрочипове намали производството на нови автомобили и принуди купувачите да се насочат към втора употреба. Съответно, тази ситуация доведе до безпрецедентен ръст на колите на старо. Това засегна дори дизелите на Volkswagen, които станаха причина за един от най-големите скандали в историята на автомобилната индустрия.

До 2016 г. дизеловият Touareg се продаваше сравнително добре в САЩ, но след „Дизелгейт“ той беше пенсиониран. Оказва се обаче, че моделът все още да се намери при някои дилъри на марката, при това на сериозна цена. Базовата версия на Touareg TDI започваше от 52 245 долара, но с екстрите достига 62 200 долара. В днешната ситуация цените са още по-високи, съобщава TrueCar, като посочва няколко предложения.

Дилър от Нюарк (Ню Джърси) продава Touareg TDI Executive 2016 с пробег от 50 км срещу 67 699 долара, като търговецът твърди, че в тази сума е включена отстъпка. За тези пари клиентът получава SUV с 4,0-литров туин-турбо с 416 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Същият мотор се поставя на Audi SQ8 TDI и Bentley Bentayga Diesel, като с него Touareg ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди и развива 250 км/ч.

Любопитното е, че версията на големия SUV на Volkswagen от 2021 г. в САЩ струва 66 200 долара. В Европа цените на модела са малко по-високи, като започват от 62 000 евро (71 000 долара) за варианта с 3,0-литров TDI двигател. На Стария континент Touareg се предлага още с V6 бензинов мотор и във версията R performance с plug-in хибриден V6.

fallback
  • #11
    КЛИМБО ( преди 2 години )
    Не е луд, който яде баницата, а който му я дава! Дизела е само за камиони и селскостопански машини!Газта е за готвене, дизела за топлене, а бензина е за каране! Не е свил студ да Ви видя колко сте интересни с тия трактори, любителите на дизела!
  • #10
    Гошко ( преди 2 години )
    С 400 коня дизел на W съм баш за центъра на София, екстра ще ми е... И к'ат тръгна, ще фъргам кълбета зад себе си, да ми дишат нафтата, хаа-хаааа...
  • #9
    т ъп австриец ( преди 2 години )
    Колко са тъ пи немчугите никой не им иска *** луците ама мноу се търсели а в статистиката продават след Рено в Америка ама то Рено изобщо ги няма в Америка
  • #8
    Иванов ( преди 2 години )
    Да не съм луд да дам толкоз пара за стар дизел. По- добре нов Дъстер. Ей го - моя служебния Дъстер е на 340 000 км и си върви идеално. Почти не са правени ремонти. Само на мотора турбината на 290 000 и некой и друг болт по окачването.
  • #7
    Тодор ( преди 2 години )
    Защо ли не взема да искам 11000$, за моята дизелова Октавия, от 2011 г?!
  • #6
    Dimitri ( преди 2 години )
    Внасях коли от Щатите и Канада до миналата година.Цените се вдигнаха там с 30% и вече не е изгодно да се продават тук. Има и разходи които също се вдигнаха.
  • #5
    Боб ( преди 2 години )
    Тия WC-та всеки бяга от тях вече.Стиг асте си правили реклама на то***летните.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Защо колите от САЩ се пускат в България с червени мигачи, в Европа не? Пинко?
  • #3
    FenIX до Пинко ( преди 2 години )
    Да бе масово се внасяли - като % са нищожен брой. Освен това в статията се говори за цени в САЩ а за да я докараш до тук цената е съвсем друга с всички разходи + печалба за търговеца.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Не се продяват достатъчно нови автомобили и от там няма достатъчно втора ръка, в испания за две години са продадени около 800 000 броя по-малко (сравнено с 2018/19) в другите държави е същото положение. За да докарат нещо у Горубляне вече изгребаха моргите.
fallback
Последни