fallback

Търсите кола с дълъг живот – ето ви 10 предложения

При добри грижи тези автомобили могат да изкарат и над 500 000 км

Красив екстериор и стилен интериор са сред основните качества, които привличат купувачите на автомобили, но има нещо, което е по-важно и това е издръжливостта. Класациите за надеждност са пълни с различни модели, но все пак има някои, които се отличават от общата маса.

В случая изборът е на изданието 100km, което състави списък от 10 модела. Те са се доказали през годините, като при правилна и най-вече редовна поддръжка тези автомобили могат да изкарат повече от 500 000 км. Случайно или не, голяма част от тях са на японски компании, като се продават основна в САЩ. А там пробегът на едно превозно средство е доста по-голям.

10 коли, които могат да изкарат над 500 000 км (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #44
    spiridonov ( преди 2 години )
    Много горят тия щатски пикапи, ама там и горивото е евтино. Няма акциз (или е много малък). Оттам и голямото каране много километри.Бензина (наричан gasoline) - 4.32 $ за галонДизела 5.1 $ за галонИ това са цени доста увеличени от руско-украинската криза
  • #43
    обективен ( преди 2 години )
    Даа,японските коли са най надеждни .От личен опит го казвам преди много години карах Нисан Блубърд купих го на 300к навъртях му още 100к и го продадох .След 5
  • #42
    Панчо Санса ( преди 2 години )
    Нисан тино 2,2 100 Kw двигател. 136 коньове. Само добра нафта и няма грижи по него. Дюзите си искат чиста нафта . Иначе е над 500к в километри. Калници , прагове и разните критични места не знам от какво са ама нямат и следа от ръжда. А колата е 2004-та.
  • #41
    до Popov ( преди 2 години )
    привет пъпчив тийн, за разлика от теб, който кара по има няма 200-300 в селото, много от хората в Америка карат по 150-250км на ден! И да, не го казвам щото така пише в Уикипидиа. Доста от колегите ми са доказателство. Бегай си на село, тури си цървулките и кара 30 годишен трошляк.
  • #40
    анонимен ( преди 2 години )
    Виждал съм такава Корола на 800000 км.
  • #39
    Propov ( преди 2 години )
    Дадени ми някви еднодневки на по няколко години и били милионници. Е че кога ги навъртяха тия километри? Тия японските евтинджоси като направят 15 год и се разхлопват отвсякъде. Увисват и се разпадат. Щото тя колата не е само един двигател, ами цялата конструкция като е евтинджос, няма как да издържи много във времето. А и тия скучни талиги ги карат яваш като болни коне, затова и оцеляват. Ако ги юркат както БМВтата и Мерцовете и пет години няма да изкарат.
  • #38
    А другите по света? ( преди 2 години )
    Че то само японските коли са здрави според класацията
  • #37
    Ибиза мк2 ( преди 2 години )
    Батко сеат ибиза от старите.. Около 98ма, с такъв изкарах 10 години offroud планини, гьолове, обиколих страната с нея, не е спирала по цял ден, харчеше 5 на 100 и за мен по-здрава кола няма.
  • #36
    Lepepe ( преди 2 години )
    А и леко да дразня на времето имах щастието и честа да карам оригинален Опел. От преди абитуриенската на Хитлер. Честно мислена машина. Купиха я на 7800000 кил. И питах дядо Лазар че чувам шум. А той отвърна спокойно тоя бутален болт тропа от 62 година. 1973 го гледахме на рентген. Счупен е. Карйби да не те боли фара.
  • #35
    Lepepe ( преди 2 години )
    А може ли да хода да снимам таблото на тъпия фият пунто, дет пунтира кола, е днес сочеше 187000, с лека подробност това са мили не километри. Купих го за 700лв Български пари. 325 паунда. Преди точно година. За 27 хил пробягани по пътищата досега плюс мот тукашния преглед дадени още 176.паунда. Не знам дали е надеждно щото бая тойоти и мерцедес с регистрация 16 или 17 одина видях на репатрака.
fallback
Последни