fallback

Tesla Model S измина 1210 км с батерия на нова фирма

Технологията Gemini може да реши основен проблем на електромобилите (ВИДЕО)

Базираната в Мичиган компания Our Next Energy (ONE) завърши първите пътни тестове на своята нова технология Gemini. За изпитанията Tesla Model S получи батерия с два пъти по-голям капацитет от оригиналната и измина 1210 км само с едно зареждане, съобщава Carscoops.

Факт е, че електромобилите се развиват с много бързи темпове, но те все още са далеч от продажбите на колите с двигател с вътрешно горене. Основната причина е притесненията от сравнително малкия пробег и това кара много компании да работят за създаването на батерии с по-голям пробег, с които съответно се изминава по-голямо разстояние.

Създаденият наскоро стартъп One се похвали, че е на път да разреши проблемите с пробега, като проектира нова батерия, която събира много повече енергия. Технологията беше демонстрирана в Tesla Model S, която е тествана през декември по пътищата на  Мичиган. Преоборудваният електромобил получава името Gemini 001, като оригиналната батерия с капацитет от 103 кВт/ч е заменена от нова с капацитет 203,7 кВт/ч.

Въпреки по-големия си капацитет, батерията на One има същите размери като оригиналната. По време на теста Model S се е движила със средна скорост от 88 км/ч, като е успяла да измине 1210 км само с едно зареждане. От компанията публикуваха и видео от изпитанията на новата батерия.

„Батерията ONE Gemini има за цел да елиминира обхвата като пречка за приемането на електрически превозни средства, като постига удвояване на наличната енергия в същото пространство“, коментира основателят на компанията Муджиб Иджаз.

fallback
  • #11
    Бай Стамат ( преди 2 години )
    Аз в мойто пежо 407 сипвам дизел 65 литра и карам 1300 км. Защо трябва да си бракувам пежлето и да плащам два живота тоя безсмислен електрокар дето не може се мери с пежлето? Щото щял да свърши нефта след 100-200 години? Верно ли?
  • #10
    Щирлиц ( преди 2 години )
    Новите батерии са натъпкани със"стартъпи",затова имат по-голям пробег,мда.
  • #9
    BENZIN ( преди 2 години )
    8, *** си ти. Това скоро кога ще дойде? Електрогущерите го повтаряте това от има няма 10г., все е скоро приключването на двг, ама още не може да оправят пробега на тия кошници. Това скоро надали някой от нас ще го доживее. Всичко са елементарни сметки, но като тока ти е изпържил малкото останал мозък, как да го разбереш това.
  • #8
    TSLA ( преди 2 години )
    Мхм. Да виждаш някой с газена ламба да си свети? Кой точно щи кара на олио, оцет и пелети?
  • #7
    Временно решение ( преди 2 години )
    Ще продават 10 години максимум докато не се утвърди е-горивото и се върнат към ДВГ. А това дето са публикували е смешка. Дава икономия по 1 литър дизел на 100 км
  • #6
    До 2 ( преди 2 години )
    А ти знаеш ли, колко енергия наливаш в резервоара си? Мислиш, че е по-малко от това ли? Тук става въпрос, че и събират батерия с два пъти по-голям капацитет в същия размер! Това е като да събереш в 50 литров резервоар, 100 литра гориво! Ще успееш ли?
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    4етворката има много яки отклонения
  • #4
    До 4 ( преди 2 години )
    Нещо не си много наред за да твърдиш че Лексус, Полестар и Генезис са задминали немските премиуми
  • #3
    IM-A-дртиВайтBoY! ( преди 2 години )
    ... И за р/ка от МБенца и останалите прословути и известни Герман.-премуими ТЕСЛАта нема стигане, докато ония дъртите манюФАКтурки отдавна са задминати от япончета /ЛЕХЪС/, китайчета /ПОЛЕСТАР и др./ и кУрейчета /GENESiS!/, на чиито супер-машини вече почват постепенно и постъпателно да им гледат ауспуха...
  • #2
    Скрунджо ( преди 2 години )
    По-примамливо изглежда за ниския сегмент - може да се запази капацитетът, но да се намали теглото (и може би - цената).
fallback
Последни