fallback

Tesla Model S измина 1210 км с батерия на нова фирма

Технологията Gemini може да реши основен проблем на електромобилите (ВИДЕО)

Базираната в Мичиган компания Our Next Energy (ONE) завърши първите пътни тестове на своята нова технология Gemini. За изпитанията Tesla Model S получи батерия с два пъти по-голям капацитет от оригиналната и измина 1210 км само с едно зареждане, съобщава Carscoops.

Факт е, че електромобилите се развиват с много бързи темпове, но те все още са далеч от продажбите на колите с двигател с вътрешно горене. Основната причина е притесненията от сравнително малкия пробег и това кара много компании да работят за създаването на батерии с по-голям пробег, с които съответно се изминава по-голямо разстояние.

Създаденият наскоро стартъп One се похвали, че е на път да разреши проблемите с пробега, като проектира нова батерия, която събира много повече енергия. Технологията беше демонстрирана в Tesla Model S, която е тествана през декември по пътищата на  Мичиган. Преоборудваният електромобил получава името Gemini 001, като оригиналната батерия с капацитет от 103 кВт/ч е заменена от нова с капацитет 203,7 кВт/ч.

Въпреки по-големия си капацитет, батерията на One има същите размери като оригиналната. По време на теста Model S се е движила със средна скорост от 88 км/ч, като е успяла да измине 1210 км само с едно зареждане. От компанията публикуваха и видео от изпитанията на новата батерия.

„Батерията ONE Gemini има за цел да елиминира обхвата като пречка за приемането на електрически превозни средства, като постига удвояване на наличната енергия в същото пространство“, коментира основателят на компанията Муджиб Иджаз.

fallback
  • #21
    Явор Матеев ( преди 2 години )
    Гледах видео на един руски блогър който направи много подробен Обзор на Тесла Модел3!Оказа се, че от заявените 500км. пробег, едва постига 300. След това се оказа, че климатизацията просто е нефункционална. Оказа се, че на зарядни станции който не са на Тесла зареждането трае около 1:30часа. като между 1 и 15мин. зареждането прекъсва и трябва да се включи и изключи ръчно. И накрая се оказа, че на пасажерската седалка липсва един от 4-те болта държащи седалката. Всичко това на цена от 365000лв.
  • #20
    Nick ( преди 2 години )
    Никой не мисли за електромагнитното поле което излъчват тези батерий и че са вредни за здравето. На човека чудят се как да съкратят живота на човека ,вируси коли храни. Най използвъните нещта в ежадневието в същност ни убиват и бавно и не усетено ни унищтожавът . После отде идват болести и зарази отговорът е много *** от голямите фирми и милярдери в света които мислят само как да за работят ощте и ощте на цената на живота .искът съкращение на населението намаляване на раждаемоста
  • #19
    До 19, продължение ( преди 2 години )
    Да си гледал, че окачването и буквално се разпада и колко издържа, случайно да знаеш спирачките на колко се сменят и че на третото натискане се палят, а пакета за над 20к долара има напредък и се палят от петото. Да знаеш случайно за дефекти по зареждачката и батериите, които гаранцията не покрива, или пък за постоянни бъгове по ел инсталацията, които обаче не се решават софтуерно, а когато е излъгано за реалния пробег на батерия и капацитета и падне с 30тина процента, това хич не е добре-чети
  • #18
    До 19 ( преди 2 години )
    С нафта си се надишал ти, защото никога не съм имал дизел, няма и да имам, още по-малко пък голф4. Вземи ти прочети, защото явно не си много грамотен, за да се уграмотиш. Освен това че няма нищо напаснато в Тесла, което не е малко за кола на тази цена и я принизява по качество на изработка до Дачия, тази недодялка е пълна с технически проблеми, за които пише в много американски форуми и страници, но ти се съмнявам че може да четеш на английски, като ти гледам нивото на интелект.
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    статията е в духа на " да де, ама може", нищо че това решение с огромни батерии е смотано, но както и да е
  • #16
    до 18 ( преди 2 години )
    Брато, да не си дишал газове от голф 4-ка 1.9тди? Въпросните класации, за които говориш обикновено изтъкват проблеми като зле напаснати панели, драскотини при доставяне или пък някакви проблеми с чистачки или други ел. елементи, които от Тесла ги оправят софтуерно през нощта, докато си спиш. Вземи да прочетеш колко от батериите на 8-9 години запазват над 80% от капацитета си и колко често се е налагало да се подмени ел. мотор в Тесла и тогава коментирай.
  • #15
    До 19 ( преди 2 години )
    С кое край по висенето по сервизите. Тесла е в дъното на всяка класация за надеждност. Това че няма двг и трансмисия, какво мислиш че значи, че нищо няма да правиш ли? Напротив, електричките са бъкани с електроника, която е най-проблемната част от модерните коли, на тези 2 тона и отгоре, какво мислиш, че се случва с окачването, а на седем осем години, като трябва да смениш батериите и дадеш колкото за нова кола, това също викаш не ти пречи.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Това е бъдещето. За това знача и край на висенето по сервизите, но му е още рано да осъзнае това, защото е надишан с ауспусите все още.
  • #13
    До 14 ( преди 2 години )
    Ти защо помисли че трябва да бракуваш 15 годишно Пежо и да го заменяш с нова 25 пъти по-скъпа и 5 пъти по-мощна кола
  • #12
    Az ( преди 2 години )
    Липсва много важната информация - колко тежи и колко струва..
fallback
Последни