fallback

Ето го първия електрически кросоувър BMW M

„Напомпаното“ iX M60 получава мощност от 619 к.с. и пробег 575 км

Китайски журналисти разкриха външния вид и характеристиките на първия електрически кросоувър BMW M. Топ-версията на модела ще получи два електромотора със съвкупна мощност от 619 к.с. и 1100 Нм максимален въртящ момент.

Първият електрически кросоувър на подразделението BMW M трябваше да дебютира на изложението CES в Лас Вегас тази седмица, но баварският производител се отказа от участие заради коронавируса. От BMW обявиха, че ще представят кросоувъра онлайн, но бяха изпреварени от китайското издание Autohome, което разкри външния вид и характеристиките на електромобила.

Като цяло, екстериорът и интериорът на BMW iX M60 са почти същите като на версиите iX xDrive40 или iX xDrive50 в най-високите нива на оборудване. Принадлежността към най-високия клас се вижда от бронзовите акценти, емблемите М на калниците и написа M60 на вратата на багажника.

Капацитетът на батерията все още не е обявен, но изглежда, че при iX M60 той ще бъде 105,2 кВт/ч (колкото при xDrive50), но заради различното калибриране на двигателите пробегът ще бъде намален с 9% (до 575 км). Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 0,8 секунди по-малко (3,8 секунди), а максималната скорост е увеличена с цели 50 км/ч (до 250 км/ч).

Електрическата „емка“ би трябвало да се отличава и по шасито със завиваща задна ос, но това все още не е потвърдено официално. Очаква се, че това ще стане през тази седмица, когато ще се състои и премиерата на модела. А продажбите на първия кросоувър BMW M без двигател с вътрешно горене ще стартират през лятото на тази година.

Още снимки на първият кросоувър BMW M - вижте в галерията:

Снимки: Autohome

fallback
  • #10
    Jdm ( преди 2 години )
    Хората на бъдещето са слепи.
  • #9
    Nasko ( преди 2 години )
    Мда.... гроздето е кисело... четейки коментарите.
  • #8
    Пропов ( преди 2 години )
    Очевидно е, че българите не сте дорасли за прогрес. В развитите държави БМВ бележи рекорд след рекорд. И аз имам БМВ и аз плащам 40 евро за крушка и 200 евро за свещи(щото са 6бр.) ама всеки ден се радвам на тази кола като от първия ден. Та или ние на запад или вие в бг бъркате нещо в преценката си. Като погледнем кой къде е, за мен картината е ясна.
  • #7
    Боб ( преди 2 години )
    Прилича на кофа за смет с решетка колкото пугунен радиатор
  • #6
    IM-A-дртиВайтBoY! ( преди 2 години )
    Иам чувството, че и МБенца и БеНеВе-тата са се фанали в общо негласно съревнование в конглокса - Кой от тях да произведе и предложи на "простия" "задръстен" консуматор възможно най-ГРОЗНИя дизайн на всички времена... И дори тая мязаща на злобен чакал и/ли койот (от щатския филм) МултиПла на ФИАТа, както посочи по-долу един друг коментиращ, е на пръв поглед по-"приемлива" и от този свръх-напомпан дзвер с цена - над 300 бона, със сигурност - нема нужда да проверявам, напълно излишно е.
  • #5
    Иванов ( преди 2 години )
    Реално, на никой не му трябват 700 коня и завищи задни колела. Всичко това е за избиване на комплекси и удължаване на пи.ки. Немците са хитри - прибират парите на комплексарите с малки пи.ки.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Сигурно има такъв звук, но да си го настройваш от аудио системата ;)
  • #3
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Безумно грозно и просто безумно. За какво ми е М-модел без звука на 6така или 8мака? 3.8 до 100 е колкото и на бензиновия Х3М, който е с... мисля 500 коня. По-добре 1.1 Дачия, ще е по-забавна за каране
  • #2
    До #1 ( преди 2 години )
    Може да е грозофил, но понеже е БеНВе ще го купуват, както купуват i3. Ако беше друга марка *** щеше да вика "бегай то'а ***"
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Страшен грозофил. Прилича на уголемено i3.
fallback
Последни