fallback

Тестване на Bugatti – как мечтата става професия

Французин вече 20 години отговаря за проверката на колите на марката преди доставката им

Със сигурност мнозина мечтаят да имат възможност да седнат зад волана на най-ексклузивните автомобили на света и да ги подкарат с пълна газ на писта, но малцина сбъдват тази мечта. Един от тях е Стив Жени, който в продължение на 20 години тества колите на Bugatti, преди те да бъдат предадени на клиентите.

Французинът винаги е бил запален по двигателите, като през 2004 г. започва работа в Bugatti. Малко преди това на пистата в Колмар той вижда първите прототипи на Veyron и остава запленен от тях. Впечатлен от потенциала на марката, той решава да изпрати кандидатурата си за работа в компанията.

„Един петък през юли получих телефонно обаждане, като ме поканиха да отида в Молсхайм и да подпиша договора си, като бях един от първите служители на компанията“, спомня си Стив. Той е назначен в отдела за подготовка на автомобилите, като бързо се издига до негов началник. А една от основните му задачи включва пътни тестове всяко ново Bugatti, преди то да бъде предадено на клиента.

Обикновено тестовото шофиране продължава около 5 часа и се провежда в района на Елзас. Преди то да започне, се прави серия от предварителни стъпки, включващи проверка на държавата, в която ще бъде доставена колата, проверка на конфигурацията, избрана от клиента и проверка на електрическите функции на автомобила. След като това бъде сторено, стартира и финалната част от изпитанието.

По време на тестовото шофиране се обръща особено внимание на обратната връзка от волана и педалите, на всякакви необичайни шумове, както и на комфорта при шофиране по неравен път. Има, разбира се, тестове за ускорение, максимална скорост и спиране, които се провеждат на пистата на летище в Колмар. След като бъдат завършени успешно, следва едночасов пътен тест с дължина най-малко 50 км, който определя окончателното одобрение на превозното средство.

Как се тества всяко Bugatti, преди то да бъде доставено на клиента - вижте в галерията:

Според компанията, всички модели на Bugatti се карат по пътя на разстояние между 350 и 750 км, преди да бъдат доставени новите им собственици.

Снимки: Motor1

fallback
  • #2
    JDM fan ( преди 2 години )
    До #1 Брато какви части от голф? Сигурен съм че слагат и бобини от А4 и кюнци от Сеат Ибиза... Не съм фен особено на Бугати но мисля че е ясно какво е всъщност... Това че Фолксваген Груп са го купили не го прави голф. Хенеси са мъртви отдавна. Кьонигсег пък само динамика гони. Вътре е супер зле. +Това Бугати имат 1500кс и са си луксозни. Естествено че Нисан гтр или по-точно alfa gtr с 2-3к коня го прави да изглежда бавно но не са серийни
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Бугати отдавна падат от Хенеси Кьонигсег за електричките да не говорим с части от голф толкова.
fallback
Последни