fallback

Електрическият Megane започва от 65 790 лева

Моделът на Renault ще е в България през пролетта на 2022

Renault обяви цените на новия Megane E-Tech Electric за България. Моделът, който е може би най-ключовият за бъдещето на френския автомобилен производител, е машина от ново поколение и първият продукт на новата философия за развитие на компанията, подета от главния изпълнителен директор Лука де Мео в началото на годината.

Предварителните поръчки на новия електрически Megane вече започнаха в някои западноевропейски държави. У нас, предварителни поръчки ще могат да се правят през първото тримесечие на 2022 година, а първите автомобили би трябвало да пристигнат в търговските представители на марката през месец април.

Базовата цена на новия Megane E-Tech Electric в България започва от 65 790 лева с ДДС за ниво на оборудване Equilibre. В този случай, машината е с батерия с капацитет 40 кВч и електромотор с мощност от 130 к.с. В серийното оборудване влизат 18-инчови колела, автоматични LED светлини, дигитален инструментален панел, мултимедия с 9-инчов дисплей, гама асистиращи системи и др.

По-мощната версия на модела, с 60-киловатчасова батерия и електромотор с мощност от 220 к.с. е със стартова цена от 79 900 лв. с ДДС в ниво на оборудване Techno, което предлага "екстри" като 20-инчови лети джанти, двузонален климатроник, мултимедийна система Open-R с 12-инчов сензорен екран, премиум аудиосистема, адаптивни предни LED светлини с функция за мъгла и асистент за дълги светлини и още неща.

Топверсията на  Megane Electric, наречена Iconic, добавя към предходното оборудване кожен салон, електрически регулируеми седалки, предни и странични паркинг сензори, аудио Harman Kardon и персонализиран цвят на покрива. Това ще ви струва поне 88 900 лева с ДДС.

Независимо от варианта на оборудване, електрическият Megane се предлага с безплатна 5-годишна свързаност на системата OpenR Link, позволяваща актуализиране на софтуера по въздух (FOTA). Гаранцията на автомобила е 5 години или 100 000 км, а тази на батерията е 8 години или 160 000 км.

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    35 000 евро от които приспадаш 5-10 хиляди субсидии и резултатът е поносим като цена
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Конглокенцията между Меган и ID3 и дериватите му ще е стабилна. Според мен Рено няма да смогнат да ги произведат, търсенето ще е голямо.
  • #15
    Ха ха ха! ( преди 2 години )
    Поне са сложили поставка под дисплейчето, като изпадне да не е на пода! ))))))))
  • #14
    Малии! ( преди 2 години )
    Ся освен при Пешо монтьора трее да вися и при Данчо електриката, нъл е рено.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Страхотно изглежда. Само да им паднат още малко цените.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Реалните пробези са от тук:ev-database.org
  • #11
    а ( преди 2 години )
    Писачите тук дали са дали някога повече от 1000 лева за 30 годишен гоуф?
  • #10
    ff ( преди 2 години )
    Ей само разбирачи голфаджии пишат тук
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Реален пробег, но не и на магистрала: 245 км за "евтиното" и 360 км за скъпото.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако прави 200 км реален пробег не е за пренебрегване.
fallback
Последни