Новото поколение на Kia Sportage се появи на пазара в Южна Корея през лятото на тази година и вече успя да предизвика огромен интерес от страна на клиентите, похвалиха се от компанията-производител. По нейни данни, през ноември от модела са продадени 7540 бройки, което е със 77% повече от октомври.
Като цяло търсенето на новия кросоувър е с 355% по-високо от интереса към четвъртото поколение при неговата поява на пазара. Това позволи на новият Spotage да излезе начело по продажби на вътрешния пазар, изпреварвайки Hyundai Tucson, чийто обем на продажби не се посочва.
В Топ 10 за най-продаваните автомобили на пазара в Южна Корея следват други модели на местни производители - Hyundai Grandeur (6764 бройки през ноември), Hyundai Avante/Elantra (4947 бройки), Hyundai Sonata (4845), Palisade (4448), Kia Sorento (4447), Genesis G80 (4263) и Kia K8 (4128).
У дома новата Kia Sportage се предлага с избор от два двигателя – 1,6-литров бензинов с турбо и 180 к.с., който се съчетава с 6-степенна механична скоростна кутия или със 7-степенна преселективна роботизирана, както и с 2,0-литров турбодизел със 186 к.с., работещ с 8-степенна автоматична скоростна кутия.
Снимки: Kia