fallback

Lamborghini Urus отбеляза 4-ия си рожден ден с още един рекорд

Кросоувърът се превърна в най-бързо продавания модел на италианския производител

Преди четири години - на 4 декември 2017 г., Lamborghini Urus дебютира пред света. По повод рождения ден на суперкросоувъра италианският производител реши да поговори за постиженията му.

През лятото компанията отпразнува производството на 15-хилядната бройка от Urus, а към момента продажбите му са надхвърлили 16 000 единици, което прави Urus най-продаваният модел в историята на марката. При това 85% от купувачите му са нови клиенти за Lamborghini.

Още през 2018 г., благодарение на Urus, годишният оборот на производителя е нараснал с 40% - от 1,009 на 1,415 млрд евро. Година по-късно той достига рекордните 1,81 млрд евро, след като компанията продава 8205 бройки от модела. През 2020 г. резултатите спадат заради коронавируса, но печалбата си остава най-високата в историята на марката.

От януари до септември 2021 г. Lamborghini е доставила 6902 на клиенти, което е 23% увеличение спрямо същия период на миналата година. Лъвският дял - 4085 единици, се пада именно на превозното средство с висока проходимост.

Благодарение на Urus, Lamborghini се разраства и в най-буквалния смисъл - заради новия модел производствената площ е увеличена от 80 000 на 160 000 квадратни метра, като на територията на завода са открити нови работилници, тестова писта и други съоръжение. Съответно, компанията е наела 700 нови служители.

Следващият етап е планираната актуализация на Lamborghini Urus, която се очаква през 2022 г. Суперкросоувърът ще получи промени в дизайна, както и plug-in хибридна версия с 820 к.с. Мощността на сегашния V8 мотор ще бъде увеличена от 650 на 675 к.с.

Снимки: Lamborghini

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Това Ламборгини заедно с Ауди RS Q8, Кайен RS и Бентли Бентайга са абсолютно един и същи автомобил, естествено в Аудито не ти предлагат като екстра часовник в автомобила който струва 270 000лв. както в Бентли Бентайга, но окачване, спирачки, задвижване, двигател, изпускателна система, софтуер, трансмисия, абе цялата кола са си абсолютно еднакви. И най-евтиния вариант ако изобщо може да се каже евтин е Аудито, мисля че започва от 300 000лв. колкото часовника в Бентли Бентайга.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Не съм сигурен дали това ламбо не е на шасо на Рено.
  • #2
    Да бе ( преди 2 години )
    Добре, че са италианците да придадат форма на немския гюм, че иначе той става само за контейнер за ***! Защо ли хората купуват едното и плащат даже повече?
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Добре, че немците им дадоха Q7-цата да направят СУВ. Малко ДДС отгоре му плащаш заради бранда, ама пак
fallback
Последни