fallback

Петте най-надеждни премиум-кросоувъра на старо

Качеството си има цена, при това тя не е никак малка, предупреждават експерти

На теория един премиум-автомобили би трябвало да служи на собственика си вярно, тоест без сериозни повреди, в продължение на десетилетия. Всъщност това е почти невъзможно, особено ако автомобилът се ползва в тежки условия. Някои модели обаче все так са си завоювали репутация на особено надеждни, като намирането на информация за тях става лесно – в интернет редовно различни организации публикуват своите изследвания за качеството на употребявани автомобили.

Може би най-добрият от тях е докладът на TUV (Германската асоциация за технически прегледи). Лидери в нея най-често са германски марки, като това не е изненада, защото в родината си те се карат повече от другите. През 2021 г. мозъчният тръст на TUV събра данни за неизправности на 8,8 млн превозни средства в категории „2 до 3 години", „4 до 5 години", „6 до 7 години", „8 до 9 години" и „от 10 до 11 години години."

В категорията „от 4 до 5 години" сред кросоувърите победи Porsche Macan. Останалото е горе-долу традиционно - „от 2 до 3 години" - Mercedes-Benz GLC (той беше начело и миналата година), а както обикновено моделите на Audi и BMW също записаха високи резултати. Това дава възможност и за определяне на петте най-надеждни модела от този клас.

Петте най-надеждни премиум-кросоувъра (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Смисълът на този клас е демонстрация на социален статус. В средата която общуват собствениците би било унизително да те возят в модел, който има следваща генерация. В БГ е друго, тук може с 10+ стар премиум да се правиш на велик пред социално слаби.
  • #13
    propov ( преди 2 години )
    Истината за премиум колите и марките е една. Или я купуваш нова с гаранция, или я купуваш втора ръка на колкото и да е години и си заделяш една сериозна сума за обслужване и бъдещи ремонти. Безплатен обяд НЯМА. Затова премиумите като чукнат няколко години и минат 100 - 150 хил. км цената им пада драстично. Но аз лично ширпотреба не искам да карам и съм дал едни пари и съм заделил още една трета за да си плащам за гъзарията, когато и каквото се наложи.
  • #12
    #8 ( преди 2 години )
    ахахахаха
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Карам една 6-годишна Астра с доста електроника, всякакви системи и измислици и за 200 хил км всичко си й работи и не е давала дефекти. Та да ми разправяте че едва ли не живота на премиума е малко над 100 хил е най-малкото несериозно, при правилна поддръжка силно ме съмнява да имат проблеми преди 300 хил
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Пак започнаха класациите за надеждност на крушките...
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    не знам какво толкова може да се случи на един автомобил че все ревете за гаранция
  • #8
    умолявам гулдура ( преди 2 години )
    Пешо-о-о, спри се бе брат. Вече и в женските сайтове спряха статиите от рода "Пет идеи за..." , "10 начина да..."
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Защо Рено ги няма в класацията?
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Пълни глупости. Тея коли след първите 50-100К километра са проклятие
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Премиум наистина за хора с малки и липса на самочувствие, повечето с абсолютно неадекватно поведение на пътя. Лично аз си карам нова кола на 3 години стана и съвсем скоро ще я сменя с друга нова такава, а вие си карайте премиумите още 15 години с изтърканите гуми хай флай, та да оттръвете успелите хора като нас на които им е ясно какво се случва след като изтече гаранцията, ако изобщо изкара до тогава.
fallback
Последни