IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volvo XC90 ще се казва Embla

Шведите потвърдиха смяната на името на големия SUV

По-рано тази седмица бяха разкрити подробности за новото поколение на Volvo XC90, като изданието Automotive News съобщи, че той ще получи ново име. Изпълнителният директор на компанията Хакан Самуелсон потвърди това и намекна, че ще то започва започна с гласна буква, а сега става ясно, че шведският производител е подал патент за търговската марка Embla, като според изданието Drive, така ще се казва флагманът на Volvo.


Volvo Recharge Concept


Думата Ембла идва от скандинавската митология - това е името на първата жена на Земята. Идеята за този избор е, че с този модел започва нова ера в историята на шведската марка. В нея всички буквено-цифрови индекси с названията на моделите ще бъдат заменени от пълноценни имена. И началото ще бъде поставено именно със следващото XC90 или по-точно с неговия наследник.

Вече е известно, че бъдещото Volvo Embla ще бъде изградено на следващото поколение на платформата SPA2, като ще получи три реда седалки и дизайн, вдъхновен от скорошния концептуален модел Recharge. Моделът ще получи система за автономно движение с лидар, вграден в покрива - технологията дебютира на Volvo Recharge. Автопилотът е разработен съвместно от компаниите Luminar, Zenseact и Nvidia и отговаря на третото ниво на автономност по скалата SAE скалата.


Volvo Recharge Concept


По неофициални данни, Volvo Embla ще бъде технически унифицирано с Polestar 3, чиято премиера беше обявена това лято. По-късно, през есента, беше съобщено, че Polestar 3 ще бъде позициониран като по-спортен кросоувър - той ще получи две версии, с един и два двигателя, и за разлика от XC90, ще бъде проектиран само за петима души.

Снимки: Volvo

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ухаа ( преди 1 месец )
    Когато излезе в продажба, аз ще съм кандидат за този модел. Много висок клас автомобили са Волво. Но не са за комплексари.
  • #11
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    какъв премиум е автомобил с напречно разположен двигател предно предаване и с японска кутия дори софт клоус на вратите нямат електроуправление на волана е непознато за моделите на китайския премиум а активно и самоуправляемо шаси е заменено със задна ресора това шведите верно са умствено недоразвити волво е икеа в света на автомобилите
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    abc ( преди 1 месец )
    Това на картинката е просто прототип. Реалния няма да е такъв.Примерно, нали виждате, че между вратите няма греди, само стъкла...
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    multipla е еталон.Всички се сравняват с неповторимия и design.
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не знам, толкова ли е трудно преди да публикуваш статията, преписана незнайно от къде, просто да прочетеш какво си написал? Или мързелът и неграмотността бият чувството за излагация. Не е нормално да се допускат толкова грешки в една статия.
  • #7
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    За неграмотните писари тук, може да се каже, че последните години, никой не може да бие Волво по ръст на продажбите и че въпреки пандемията, те водят тази класация и са едни от малкото такива и то не само в Европа, а и в света. Миналата година имат ръст от над 40%, тази година са приблизително на същото ниво. Така че момченцата с изгнили кофтори, нов внос от Австрия, може да си пишете, колкото искате, а само който не се е качвал във Волво, може да каже че не са премиум марка.
  • #6
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Муахаха ( преди 1 месец )
    ... съм и дизайна на Ембла!
  • #5
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Малеййй ( преди 1 месец )
    Като го гледам това нещо, Мултиплата на Фиат почва да ми харесва!
  • #4
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Текущият дизайн на Волво, създаден от немеца Томас Ингенлат, изигра съществена роля за възраждането на марката. За съжлаение, това, което виждам от новия концепт, е някаква китайска имитация на въпросния дизайн.
  • #3
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    много са зле волво че и се самопровъзгласиха за премиум китайците нямат платформа с надлъжно разположен двигател и задно задвижване но щели правят кАнкАрент на бмв 3 и да играят в една лига с ес на мерседес и 7 на бмв добре че китайците купиха правото да ползват емблемата че щяха да са в историята като сааб