fallback

Още една Tesla изгоря по време на зареждане

Няма пострадали при инцидента с Model 3 (ВИДЕО)

Първото нещо, което защитниците на електромобилите ще ви кажат всеки път, когато възникне пожар, е, че това са по-редки случи в сравнение с конвенционалните автомобили. Факт е обаче, че електрически коли са по-малко, затова подобни инциденти няма как да бъдат пренебрегвани.

В случая се е запалила Tesla Model 3, оставена за зареждане пред къща в Мейпъл Грен (Пенсилвания). Пожарът избухва през нощта на 23 ноември, като при пристигането на спасителите екипи огънят вече е погълнал колата и дори е увредил гаража. Бързата реакция на пожарникарите предотвратява поражения по същата.

Няма пострадали при инцидента, а първите резултатите от разследването показват, че огънят е дошъл от задната част на автомобила. Във видеото се вижда поне една експлозия, което означава, че батерията е засегната. Ако беше само късо съединение, нямаше подобни взривове.

Този пожар е подобен на инцидентите с Chevrolet Bolt EV и Hyundai Kona Electric по-рано тази година. При тях имаше няколко прилики – един и същ доставчик на батерии (LG Energy Solution), както и фактът, че пожарите избухват, докато колите се зареждаха. И двата производителя изтеглиха електомобилите в сервизите си, за да им сменят батерии.

При Tesla доставчикът е различен – Panasonic, но това не пречи на компанията също да има подобен проблем.Наскоро Tesla беше обвинена, че е актуализира софтуера на Model S и Model X, за да прикрие проблема с батериите. Компанията се опита да постигне сделка с клиентите си, които я обвиниха, че няма да направи разследване на инцидентите.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Микробус изгоря на Хемус днес и блокира движението. Постоянно горят автомобили с двг. Как може такова нещо да не ви прави впечатление.
  • #10
    Докторът ( преди 3 години )
    Застрахована е.
  • #9
    Докторът ( преди 3 години )
    Да гори еви и стопанката
  • #8
    Тодор Несторов ( преди 3 години )
    Ако батерията му беше микромодулна конструкция, вероятността за пожар, би била поне 10 пъти по-ниска. Ама те, да продължават да си хвалят чудовищните клетки 3270 и 4680, няма лошо. Я, какъв хубав, як и ефектен пламък дават, само!
  • #7
    До 11 ( преди 3 години )
    Това, което си написал не е вярно. Има статистика.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Още един автобус днес се запали и изгоря на Хаинбоаз. Има толкова много хора изгорели в колите си заради запалване на горивото, бедна ви е фантазията, само че това се приема за нормално вече.
  • #5
    До долния ( преди 3 години )
    Я ми цитирай статия за запален електромобилът на тези марки в това издание? Аз ще ти цитирам поне 10 статии за пожари на Тесла. На практика 100% от пожарите на Тесла се отразяват като за всеки се пише минимум една статия, а понякога повече. Чете статиите човек остава с впечатлението, че само електромобилите на Тесла се палят, а останалите нямат никакви проблеми. А то на практика е точно обратното . Моделите на Тесла се палят най-рядко на произведена бройка.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Да се запали, може всеки автомобил. Проблема при Тесла и останалите електрички, който се замита е, че се гасят трудно (да не кажа, не се гаси докато не изгори), Трабва много вода 11т някъде. Една пожарна носи около 4т. В Австрия и Нидерландия пожарникарите се оплакваха, по темата.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Един пожар с автомобил на Тесла се случва за изминати 205 милиона километра. Средно за индустрията е 19 милиона километра. Преценете дали горят по-често или по рядко. Данните са за периода 2012-2020 и се отнасят за САЩ.
  • #2
    аз да ви обадя ( преди 3 години )
    При пожар на Тесла се отделя чист планински въздух с нотки на трева окосена в швейцарските Алпи
fallback
Последни