IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Kia показа новото Niro

Кросоувърът е тотално променен – както отвън, така и отвътре

Корейският производител Kia показа пред публика новото поколение на кросоувъра си Niro, който е претърпял сериозна промяна. Това е един от малкото случаи, в които следващото поколение на едно превозно средство се различава напълно от своя предвестник.


Kia Niro


При разработката на новата генерация в Kia се черпили вдъхновение от концепцията MabaNiro от 2019 г., като това се личи особено от двуцветната каросерия и широката задна част. Като цяло новият модел получава актуалния фирмен дизайн на марката, базиран на екология и съвременност. Лицевата част на Niro е с разпознаваема решетка на радиатора в стил „Усмивка на тигъра“, но с радикално преработени фарове и светлини.

Смелите решения в дизайна продължават и в задната част, където светодиодни фарове имат оригинална форма с интересен рисунък. Промените в сравнение с концептуалния модел включват конвенционални предни врати вместо врати тип „ножици“, инсталирани на HabaNiro. Добавени са и задни врати, както и стандартни огледала, които заменят камерите.


Kia Niro


Интериорът също е изцяло преработен и изглежда значително по-висококачествен, като същевременно има оформление на таблото, подобно на това на новия Sportage. И тук се залага на успоредни екрани, като управлението на информационната система е отделено от това на настройките на климатика и от други функции.

Определено скучният и тромав скоростен лост на предишния Niro е заменен от по-лъскаво въртящо се копче, което освобождава повече място в долната част на централната конзола. Новият превключвател е заобиколен от допълнителни физически бутони за отопляване и вентилиране на седалките, отопляване на волана, функция за автоматично поддържане на лентата и система за помощ при паркиране.


Kia Niro


В Kia залагат и на екологията, като интериорът е направен от рециклирани материали, а седалките са от специална материя с евкалиптови листа. Също така, създадени с мисъл за устойчивост, панелите на вратите са боядисани с BTX - вид боя на водна основа без изомери на бензол, толуен и ксилол.

Засега от корейската марка не разкриват технически спецификации на модела, за който се знае, че ще се предлага като хибрид – стандартен и plug-in, както и в електрически варианти. Излизането на пазара е планирано за 2022 година.

Още снимки на новото Niro - вижте в галерията:

Снимки: Kia

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    аноним ( преди 3 дни )
    Не съм голям фен на Корейските автомобили, все още не бих си купил такъв. Но, ако трябва да избирам между корейски и европейски, няма място за съмнение, няма да е евроскрап в никакъв случай,Е засега ще си карам Лексуса, имам си му пълно доверие, и той определено го оправдава вече 11 години
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Pif ( преди 5 дни )
    Предницата на Ситроен, отзад Волво.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Чичко Гугъл ( преди 1 седмица )
    Петре, знаеш ли каква е разликата между предшественик и предвестни? Ако не си наясно, отвори някой речник и стига писа нелепици.
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    sas ( преди 1 седмица )
    Истината е, че съм карал и карам европейски коли (нови), защото корейските и японските никога не са ми допадали на дизайн - или са били много скучни, или неадекватно разчупени. А интериора винаги ми е бил "сив". Вече не съм сигурен, че е така. Не знам корейците ли вдигнаха летвата или европейците я свалиха.
  • #4
    1 rate up comment 18 rate down comment
    Петко ( преди 1 седмица )
    Прилича на безок ***. Кога ще фалират тия, стига са се мъчили, преди 10тина година за малко направиха няколко симпатична модела и то с 300 зора, сега само предизайнерски изпълнения.
  • #3
    2 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    От жълто до жълто има хималаи разлика. Япончето копира от американеца, а кореецът и китаецът - от европееца. Затова корееца е с класи над японеца по ергономия, дизайн, техника, пътно поведение, спирачки. Китаецът още се учи, но до 5 години и той ще се надсмива над тотално изостаналия японец.
  • #2
    21 rate up comment 0 rate down comment
    raiders ( преди 1 седмица )
    Вчера по амс гледах сравнение на ел. Киа и фолксваген и3, и двата са 1.8тона, но Киа-та го би по всички показатели, особено разход ~15кв./100км, според тестера уникално постижение, което при такъв автомобил не е виждал. Макс пробег 450км, реален без пестене 370кмТази ми изглежда още по-добра, евала за дизайна, дано е и толкова качествена.
  • #1
    0 rate up comment 28 rate down comment
    Striker ( преди 1 седмица )
    Поредната жълта сапунерка...Става. За такси:) Ако ще дам една торба пари, едва ли ще е КИА и т.н.