fallback

5 примера, когато предното предаване се оказва лош избор

Невинаги изборът на по-сигурния и по-евтин вариант е правилен

Задвижването на предните колела се счита за по-ефективно и по-евтино, но все още се произвеждат редица автомобили със задно предаване. И този тип задвижване има своите фенове. Някои и от тях го предпочитат заради възможността за дрифтове или за спортно шофиране през зимата.

Като цяло обаче обикновените шофьори предпочитат предното предаване, защото, освен всичко друго, то е и по-предвидимо. И те просто предпочитат да си спестят „приключения“ на пътя, като заложат на сигурното. Задвижването на задните колела обаче си има предимства.

5 примера, когато предното предаване е лош избор (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #7
    Brum Brum ( преди 2 години )
    В действителност ключа от бараката е в разпределението на тежестта между преден и заден мост - при предно е много трудно да разпределиш тежестта правилно, защото отпред и двигател и скорости и диференциал. От там и недозавиването - като тръгне тая предница по допирателната ...Докато при задното основния проблем е, че колата е лека отзад при задвижващите колела...Разпределение близо до 50/50 е най-доброто между преден и заден мост, затова и двигатели пред задния мост на супер спортните авто
  • #6
    Петре Петрееееее Пет ( преди 2 години )
    Как си ги измисляш тези глупости???
  • #5
    До 4 ( преди 2 години )
    Рано е за работа. Нека първо завърши училище момчето, че много му личат пропуските.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Петърчо, стига бе човек, престани с тия тюрлю-гювечи, стига! няма ли някой читател да му даде работа на човека, нещо не толкова 'интелектуално'?
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Изборът на задвижване е технологичен въпрос (а понякога и маркетингов), който се решава от производителя. Той ви продава такива автомобили, които технологично и пазарно му пасват, а вие спорите за глупости кое предаване било по-добро. Това производителят не го интересува. Вижте, че сега при електричките някои са със задно, други с предно, независимо, че в някои случаи задвижващ може да е кой да е мост.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Петърчо, основният недостатък на предното се нарича НЕДОЗАВИВАНЕ!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Колите със задно имали по-добро сцепление и било по-вероятно да тръгнат нагоре, отколкото кола със предно?!? Интересно. Значи в люта зима по заледено нангорнище тия със задно задвижване са много на оферта, а?
fallback
Последни