fallback

Защо BMW се нуждае от „по-бедните“ държави?

Баварците няма да се откажат от ДВГ, преди да получат гаранции за изграждане на структура за електромобили

Германският производител BMW отказа да подпише многостранно споразумение за борба с климатичните промени, което предвижда продажба само на електрически превозни средства от 2040 г. В компанията не вярват, че всички държани ще изпълнят своята част и ще създадат адекватна структура за зареждане на коли на ток.

Според ръководителя на стратегията за устойчивост на BMW – Том Бекер, автомобилният производител все още не е определил дата, от която ще спре да произвежда превозни средства с двигатели с вътрешно горене. А причината за това е, че все още „по-бедните“ държави не са се ангажирали с цели, които са обвързани със споразумението.

„Работата е свършена в Холандия и Норвегия, така че тези пазари ще бъдат изцяло електрически и ние ще продаваме на тях само електрически автомобили. Но днес няма как да решим, че сме сигурни, че момчетата в Италия, например, ще си свършат работата както трябва", коментира Бекер.

Според него, това се дължи на липсата на „политическо лидерство“ от местните и националните правителства. „Тези момчета просто чакат, докато някой им изсипе пари, за да свършат работата. И те няма да го направят, а на нас няма кой да ни гарантира, че по-бедните страни ще си свършат работата“, допълва топ-мениджърът.

Бекер посочи, че преминаването на марката BMW към изцяло електрическо задвижване без необходимата инфраструктура просто ще подтикне клиентите да купуват употребявани превозни средства с двигатели с вътрешно горене, които замърсяват повече от съвременните алтернативи.

„Никой няма да забрани всички съществуващи превозни средства, които средно в Европа са произведени преди 11 години. Така че за клиентите ни, например тези в Южна Италия, все пак е по-добре да се сдобият с добро конвенционално превозно средство, отколкото да карат стара кола“, каза още един от шефовете в BMW.

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    До всички дето псуват , че са бедняци и живота им е сkaпан , и имат ***.... Станете шефове , давайте големи заплати , и карайте беемвета ! Кво ви пречи ?
  • #6
    Кадир ( преди 3 години )
    В ислямска държава има ли ковид и зелен сертификат?
  • #5
    Кадир ( преди 3 години )
    бойко борисов е виновен за упадъка на планетата
  • #4
    Sveto ( преди 3 години )
    И аз искам да си имам нова кола но живея в малък град и съм на минимална заплата,явно бъдещето е богатите.
  • #3
    The guest ( преди 3 години )
    Няма как да очакваш от подставено хомо-костюмарче да знае какво е да си бедняк. Те си живеят в някакъв техен имагинерен свят, в който други хора, освен мазни богаташчета просто не съществуват. А може и да се е ваксинирал човека и от там и разсъжденията му
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Още впечатления. Демонстрира се един маниер на буквално неполиткоректно говорене, към който Западът е особено чувствителен. А използването на думичка "момчета", заедно с намеци за хитуване, измъкване е направо скандален. Няма да търся оригинала на този материал, Аутомедия не е успяла да ме убеди до този момент, че това е смислено занятие. Подзаглавието и текстът на материала влизат в остро противоречие. Възможни сделки не се изпускат, отдавна сме в ерата на глобалния и тотален маркетинг. Не вижд
  • #1
    про рацер ( преди 3 години )
    Чудесна логика, но две неща ми правят впечатление. Ако на италианците, макар и южняците им се гледа като на "по-бедните" момчета, много ми е чудно как ли е за на нас балканците. Друго е, че бедняк с БМВ, обикновено си представям някой турчин-дюнерджия в Дюселдорф каращ нещо над 7-8 години поне. Странно е, какъв бедняк трябва да си да караш чисто ново БМВ, колкото и нисък клас да е?
fallback
Последни