IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari превърна GTC4Lusso Shooting Break в уникално купе

Моделът BR20 е направено по поръчка на неназован клиент

Италианският производител Ferrari представи купе, наречено BR20 и базирано на спряното от производство GTC4Lusso. Автомобилът е направен по поръчка на клиент, който е пожелал да остане анонимен. И съответно това ще бъде единствената подобна машина.


Ferrari BR20


Най-забележителната иновация в екстериора е наклоненият покрив, който замества задната част на оригиналния автомобил. Отзад той се опира на емблематичните колони, характерни за Ferrari 330 GTC Speciale от 1967 година. Купето със задвижване на четирите колела получава по-тесни фарове, които са преместени близо до ръба на предния край. По замисъл на дизайнерите, подобно решение трябва да напомня за други модели с V12 двигатели – например 410 Superamerica и 500 Superfast.

Освен това, BR20 получава нова радиаторна решетка с вложка от въглеродни влакна и различна броня с триъгълни въздухозаборници за охлаждане на двигателя. Праговете са облицовани с въглеродни влакна, а отзад се виждат въздушни канали, образувани от две пресичащи се линии на каросерията, както и по-изразен дифузьор. Специално за модела са изработени и джанти с размер 20 цола.


Ferrari BR20


Интериорът на купето е в ретро кафява кожа, като седалките са по-тъмни. Заради смяната на покрива се налага да се преработят редица вътрешни елементи, както и да се премахне задния ред седалки, които вече не се побират в купето.

Двигателят на BR20 е познат от GTC4Lusso - атмосферен V12 6.3 с 690 к.с. и 697 Нм въртящ момент. Купето развива 322 км/ч, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,4 секунди. Цената на преработка остава тайна, но се съобщава, че клиентът ще заплати за пълноценната работа на дизайнера, като ще получи всички скици и 3D-рендъри на автомобила.

Още снимки на уникалното купе - вижте в галерията:


Снимки: Ferrari

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Теслата след 5 години ще струва 1/10 от цената си, вероятно батерията и ще става само да си простираш дрехите. От Ферарито ще си изкарал доста пари... Това е разликата между Ферари и Тесла. Мат Уотсън е пример за невменяем автомобилен журналист, неслучайно е и толкова популярен. Вземи гледай канала на Harry's Garage, за да разбереш какво означава да си автомобилен фен.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    д-р.Куртев ( преди 3 години )
    За мен тази кола е в пъти по-красива от оригинала ! Но сигурно и цената и е в пъти по...!
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Сега нямаше смисъл да пишеш толкова глупости, особенно това с крайниците, защото на живо щеше да изчезнеш за 60сек. Относно това за светофарите, това е просто лаф, когато искаш да кажеш, че автомобила ми има надмощие над твоя. Това че живееш на село и не знаеш градските лафове, това е като ускорение от 0-100, за някакви секунди, същото е и за светофарите, някой като те напсува да не мислиш, че наистина иска да прави любов с ***? Така, че не оспамвай статиите, като не разбираш фразите.
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Абе аз нега да те направя за посмешище по светофарите, пък ти се обърни към тия около теб, които ти се подсмихват и им разкажи за емоцията. Имаше един такъв момент в първите серии на Бързи и Яростни, където с една стара Тойота Супра направиха за смях една надувка с Ферари.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Бавен ли си бе, кой го боли, че теслата е по-бърза? Производител на електромобили срещу производител на емоция. Ти ми дай ферарито, а с теслата бегай колко си искаш.
  • #4
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Като гледах вчера клипа на Мат Уотсън, кара електрически Мерцедес на писта с 300к.с. срещу Мерцедес с 450 с ДВГ и имаха 1 стотна разлика във времето за обиколка, ако и двете бяха с еднакво коне, електричката здраво щеше да го бие на пистата, освен това Уотсън каза, че електрическия Мерцедес му е донесъл по-голамо удоволствие при шофирането от този с ДВГ. Така, че Тесла Плейд ще бие като тъпан всяко Ферари, на която и да е писта.
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До #1 ( преди 3 години )
    Защо сравняваш Тесла с Ферари?! Това са две тотално различни концепции. Това Ферари е инвестиция, а Тесла-та е превозно средство.
  • #2
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Разкошно, кожата вътре е много впечатляваща!
  • #1
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Която и да е Тесла като я напънеш на някоя писта няма да ти даде и процент от това, което ти дава това Ферари.