fallback

Шефът на BMW: Забраната на бензина и дизела е вредна за климата

Потребителите ще продължат да карат старите си коли, категоричен е Оливер Ципсе

Главният изпълнителен директор на BMW - Оливер Ципсе, разкри мотивите, заради които компанията му не е подкрепила споразумението за борба с климатичните промени, прието на конференцията в Глазгоу. Според него, забраната на автомобили с бензинови и дизелови двигатели ще създаде още по-големи проблеми за климата на планетата.

„В случая се мисли в твърде кратко бъдеще. Това е вредно, тъй като забраната на води до създаване на инфраструктура за използване и зареждане на електромобили. Ако бъдат забранени бензиновите и дизелови двигатели, потребителите просто ще продължат да карат старите си автомобили възможно най-дълго, вместо да преминат на електрически превозни средства", категоричен е шефът на BMW.

Германия също не подписа декларацията в Глазгоу, като правителството на страната настоява да се запази възможността за разработка и производство синтетични горива, които да продължат да се използван на двигатели с вътрешно горене.

„Забраната на двигателите с вътрешно горене ще означава, че няма да можем да развиваме по-нататък технология, която все още ще ни е необходима през 2035 година“, категоричен е Ципсе, който не пропусна възможността за втори път през тази година да атакува лидера на пазара на електромобили Tesla. Именно компанията на Мъск е давана като пример за бъдещето на автомобилната индустрия.

„Това, което ни различава от Tesla са нашите стандарти за качество и надеждност. Tesla не е част от премиум-сегмента, тъй като тя увеличава продажбите си с намаляване на цените. Ние не бихме направили подобно нещо. Просто, нашите стремежи по отношение на удовлетвореността на клиентите са съвсем различни“, каза още шефът на BMW.

Снимка: BMW

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Няма никаква логика в думите на тоя шеф от БМВ, той казва, че като забранят ДВГ хората няма да купуват електрически коли и ще карат старите с ДВГ? Защо? Каква е логиката? Хората които на всеки 3-4 години си продават старата и купуват нова, ще продължат да го правят, тия които купуват само коли втора ръка ще продължат да купуват автомобили втора ръка, само че вече електрически. Няма как човек свикнал да купува нови коли да си кара старата 20-30г. за да е с ДВГ? Големи глупости.
  • #6
    Дифорс ( преди 3 години )
    Би трябвало да сте много ограничени, за да си мислите, че големите производители от ранга на Тойота и БМВ не могат да произвеждат и продават ел. коли като Тесла. Могат разбира се, както са го правили и биха се справили по-добре от Мъск, ако има смисъл за акционерите. На този етап не им е оправдано и аз напълно ги разбирам и подкрепям. Нямам нищо против да се разработват и продават електрички, би било полезно за всички, но няма да е от полза за никого да се забранят ДВГ-тата след 14 години.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Пропуснал е факта че от ЕС щсе погрижат цената на горивото да е непосилна за хора с по малко от пет нули в заплатата
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Този мисли за нас. Все пак искам през 2050-та година внуците ми да имат възможността да си купят 10-годишен премиум внос от Германия
  • #3
    5 ( преди 3 години )
    Смешен чичак. говорещ откровенни лъжи. Мозъците им са блокирали от страх
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    цените на всички марки тесла в сащ са се качили с няколко хиляди долара, може ли да сте толкова смотани????? поне малко от малко като използвате опорки гледайте да има нещо вярно
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    с такива опорки фалитът им е в кърпа вързан
fallback
Последни