fallback

Защо руските тираджии носят със себе си дамски превръзки през зимата?

Нестандартно решение на един от проблемите при шофьорите на големи камиони

Настъпването на студения сезон води до специфични проблеми за професионалните шофьори. Методи за решаване на редица от тях вече са известни от практиката на опитните шофьори. Ето и още един.

Т.нар. тираджии, например, трябва да прекарват по много часове всеки ден в кабината на камиона. През зимата модерните TIR-ове са добре отоплени, но шофирането в уютна кабина също може да бъде неудобно.

Например от факта, че имаме топли обувки на краката си през зимата. В загрят салон на тежкотоварен автомобил бързо става горещо. И краката започват да се потят неумолимо. Всичко би било наред, ако професионалните шофьори не са принудени, напускайки колата, дълго време да стоят с мокри отвътре обувки в студа...

Повечето професионални шофьори нямат представа как да избегнат или да се справят с такава ситуация и се примиряват с "мокрите" неприятности, но опитните руски тираджии дори не се опитват да използват резервни чисти чорапи. Те имат друго решение на проблема и то е известно отдавна.

Решението се използва по-специално от шофьори на камиони, които доставят стоки до търговски обекти в града. Те прекарват цял ден в шофиране, но и често излизат от колата на студено. И вместо да се преобуват от топли зимни обувки с домашни чехли, те поддържат краката си сухи с... дамски превръзки.

Достатъчно е да поставят обикновена дамска превръзка вместо или над стелката на обувката с абсорбиращата страна към ходилото. Така сухите крака през целия ден са гарантирани! Именно за такива случаи опитните руски шофьори държат пакет дамски превръзки в камиона.

fallback
  • #24
    незнайко ( преди 2 години )
    Гениално както всички открития .
  • #23
    Кики ( преди 2 години )
    *** в гащите,не дават пари за тоалетна? Валута е това? За рубли не дават
  • #22
    jasentcho ( преди 2 години )
    Аз пък, като съм от село, знам номера със шушоните. Само че не става с тия от бабите, които ги продават полутайно-полуявно, защото бързо се протриват и късат. Я на пръстите, я на петата. В нишката трябва да има капрон, ама от едновремешния, от преди 1990 година. Има и в обувките тънкост - често боядисване с истинска вакса, желателно с малко фино масло в нея. Така външната влага не навлиза в обувката, а пък поема и известно количество пот. След събуване обувките не трябва да стоят на студено.
  • #21
    До 21 ( преди 2 години )
    Сигурен ли си? Или казваш, щом обувките струват цели 63 лв са супер качествени?
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    До 8 и най-качествените обувки водят до потне на краката бе онуфрии.
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    Киро,като затвориш кракат си в обувки,самите те излъчват топлина и не рядко са мокри чорапите не заради външна намеса,а именно от това изпотяване. С попиващата материя на дамските превръзки се избягва именно това. Близко е до акъла,но трябва преди всичко да го имаш. И определено не ти личи да си от"бяла" държава,а просто от някой бандустан.
  • #18
    Боко ( преди 2 години )
    Хо откриха Америка, че всеки работник дето носи обувки с метални бомбета и не му дават да ги свали поне 9 часа дневно знае номера с дамските превръзки, кралата не се потят и не хващат гъбички
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    В ловните ботуши също
  • #16
    Валери ( преди 2 години )
    Нека не забравяме че там мащабите са по едрички.Та и запеждането е нормално да е с 24т камион.
  • #15
    Анонимен ( преди 2 години )
    Да попитам Киро в коя бяла държава е..Вярвам че такива като него до последно си износват обувките.
fallback
Последни