fallback

Audi представи обновения си флагман

Лимузината A8 получи визуални промени и ново ниво на оборудване S Line 

Audi може и да удвоиха предложенията си в сегмента на SUV и кросоувър моделите си, но пълноразмерният седан A8 си остава флагман на марката и много важен модел. Четвъртото поколение на лимузината навлезе във втората фаза на жизнения си цикъл, като получи някои промени по екстериора и всички актуални технологии, които от "четирите ринга" предлагат към момента.

Започвайки от предницата, фирмената решетка в новия Audi A8 е станала по-широка и може да се забележи по-обилното използване на хромирани детайли навсякъде. Въздухозаборниците в краищата на бронята са с променен дизайн, както, между другото и челните фарове, използващи уникална матрична технология с 1,3 милиона микроогледала.

За пръв път от представянето на А8 през 1994 година, от Audi ще предлагат за флагмана си екстериорен пакет S Line, в който има някои по-спортни детайли, като тези в по-динамичния модел S8. Отзад, серийните OLED светлини са с нови графики, в стила на най-новите модели на марката, като с тях конкурента на Mercedes S-Class има доста по-модерен вид.

Обновената лимузина ще се предлага с 4 нови металикови окраски на каросерията (District Green, Firmament Blue, Manhattan Gray и Ultra Blue), както и с 5 матови цвята (Daytona Gray, Floret Silver, District Green, Terra Gray и Glacier White). Хромираният и черният екстериорен пакет също продължават да се предлагат за модела.

Интериорът на Audi A8 беше на топ ниво и преди фейслифта, затова германската луксозна марка е направила само някои дребни промени в кабината. Най-новият Audi Virtual Cockpit е с опционален head-up дисплей, а на централната конзола има два екрана, с диагонал съответно 10,1 и 8,6 инча. Още два монитора с диагонал 10,1 инча има в облегалките на предните седалки, за мултимедийна система за пасажерите отзад.

Ще припомним, че преди седмица от Audi представиха и специалния модел A8L Horch за Китай, който е с дължина от 5,45 метра или с 13 см по-дълъг от A8 L. Ултралуксозната машина за пазара в Поднебесната империя се предлага ексклузивно с V6 бензинов двигател, като сред екстрите за модела са по-голям панорамен покрив, дебели стелки на пода, специален дизайн на решетката и др.

Audi A8L Horch

Що се отнася до двигателната гама за европейския пазар, тук ще продължават да се предлагат бензиновите 3.0 TFSI и 4.0 TFSI агрегати с различни нива на мощността, плюс дизелова и плъг-ин хибридна модификация. Всичките агрегати са познати от преди фейслифта, като са оборудвани с микрохибридна технология и предават тягата към четирите колела през 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Обновеното Audi A8 ще е в търговските центрове от декември, като вече е ясна базовата цена на модела A8 50 TDI за Германия - 99 500 евро. По-спортният S8 започва от 144 800 евро.

Повече снимки на обновения Audi A8/A8 L вижте в галерията:

fallback
  • #10
    чурук ( преди 3 години )
    То има ли средна класа в България? Работещите бедни - това ни е "средната класа ".
  • #9
    Switman ( преди 3 години )
    Много се чудя на всички които плюят последно време дизелите! Сигурно поне 80% от тези дето сега плюят дизелите ,до скоро са се кефили като си купят някое турбо дизел и са се радвали че са били икономични,но сега обърнаха резбата като еко джендърите.само ще си мечтаете да карате ел.тротинетки ,особенно ако сте един нормален бачкатор от средна класа .
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Нищо не струва в сравнение с аудито на ток. И на визия и на характеристика и на цена.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Мда отвътре си е същото, малко са пипнали фара и стопа и това е дори двигателите са същите, но все пак тона е фейслифт, демек стария модел, освежен тук там. Повече ме вълнува как ще изглежда новия модел, като излезе след 4г.
  • #6
    Жълтеницата ( преди 3 години )
    Невероятен автомобил. Две епохи пред японските нещастници
  • #5
    сас ( преди 3 години )
    Супер си е колата. На който не му харесва, да си купува Лексус - връх на технологийте и лукса...
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    сервиз
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Невзрачно и безвкусно, също като немски кулинарен специалитет "супа от кнедли от черен дроб в черво", типично по немски.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Ваговски кич
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Още залагат на умрелият дизел хвала на такива глу паци
fallback
Последни