fallback

Mazda спира производството на популярен модел

Кросоувърът CX-3 така и не получи второ поколение

Малкият кросоувър Mazda CX-3 ще напусне гамата на японската марка в края на 2021 година, след като така и не получи второ поколение. Моделът не влиза в плановете на компанията, която постепенно спира производството му.

Продажбите на Mazda CX-3 стартираха през 2015 година, а през 2018-а моделът беше модернизиран, като обновяването засегна и двигателите му. Японците прекратиха продажбите в САЩ още през пролетта на миналата година, а до края на тази това ще се случи и на европейските пазари.

От компанията вече обявиха, че приемат последните поръчки за модела, който не попада в бъдещите планове на Mazda. Те включват 4 нови кросоувъра - CX-60 и CX-80 за Европа и Япония, и CX-70 и CX-90 за САЩ. Засега от японския производител не коментират случващото се с компактния автомобил, но един от мениджърите на Mazda Motor Poland потвърди, че той ще се произвежда само до края на тази година.

Мястото на CX-3 в гамата на марката ще заеме CX-30, като той ще бъде с по-големи размери и съответно ще се продава на по-висока цена. Кросоувърът ще получи по-атрактивен и спортен дизайн поради наклонената задна част във формата на купе.

Снимки: Mazda

fallback
  • #6
    112 ( преди 3 години )
    Мога само да кажа че имам Mazda 3 BK от 13 години и 99% от нея е в заводско състояние. Няма повреди, няма ръжда, желязна машина но и се грижа за нея. Не знам дали новите модели са на това ниво но не случайно като я купувах германците от TUV я бяха признали за водеща по надеждност.
  • #5
    лудогорец9 ( преди 3 години )
    ДО #7Мазда ли няма външен вид? Мазда ли няма история? Колко пъти мазда е взимала за дизайн на годината награди ако знаеш и мазда е единствената чужда кола в Германия която има исторически музей ! Виж престиж е разтегателно понятие за всеки престижа може да означава нещо друго от това което ти си мислиш.Мазда е в пъти по красива от повечето не всички немски ръбати коли които са лишени от всякакъв дизайн
  • #4
    Див Петел ( преди 3 години )
    Zoom Zoom
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Така или наче, малките коли изчезват при всички марки и се заменят от по-големи, за да се печели повече. Не е важно, какво търсят хората, от него трябва и да се печели.
  • #2
    112 ( преди 3 години )
    Симпатяга е мъника но се опитва да изглежда по-голям от колкото е всъщност (базата е Mazda 2).
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Щом новината не е за бмв, ауди или мерцедес се наблюдава коментарен дефицит.
fallback
Последни