fallback

Skoda Enyaq IV също се провали на "Лосовия тест"

Електрическият кросоувър остана далеч от желаното (ВИДЕО)

Първият електрически кросоувър на Skoda - Enyaq IV, не успя да се справи с "Лосовия тест", при който се имитира внезапната поява на препятствие на пътя. Водачът трябва да го заобиколи и да се върне обратното, за да продължи по зададената траектория.

От изпитанието стана ясно, че машината се справя с изпитанието далеч по-зле от Volkswagen ID.4, с който разделя една и съща платформа - MEB. През юни германският модел преодоля конусите със скорост от 73 км/ч, но чешкото му "братче" се справи само при 67 км/ч. За да се счете теста за успешен, скоростта трябва да бъде 77 км/ч.

Като цяло двата автомобила се държат по един и същи начин на трасето. Системата за електронен контрол на стабилността следи детайлно ситуацията, като спира задното колело, за да може да се преодолеят всички конуси. След извършване на втория завой обаче се появява тенденция към презавиване.

Най-негативният момент обаче е в края на теста, когато на практика автомобилът напълно губи управление. Тестваната версия на Enyaq IV е с батерия с капацитет 58 кВт/ч, като теглото на машината е 1950 кг. За сравнение, нейния германски събрат тежи 1891 кг.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #10
    spbdosukru ( преди 2 години )
    индивидуалки метро большевиков
  • #9
    Гджж ( преди 3 години )
    Тоя тест е интересен..и има много добър замисъл, обаче има много неизвестни. Кой управлява автомобила, какви са гумите, какъв е асфалтът..въобще не съм разбирач, и нямам никакви претенции, ама някак много относителен ми се струва в крайна сметка.
  • #8
    До 9 ( преди 3 години )
    Говорех за SUV-тата като цяло. Дори и батериите да са разположени ниско на конкретното SUV целият автомобил е с по-висок просвет и автомобилът като цяло е по-висок спрямо един седан, така че няма как да е по-стабилен от по-ниска кола.Теглото е сцеплението са от съществено значение също. Учил съм физиката, когато е трябвало.
  • #7
    До 7 ( преди 3 години )
    Конкретното SUV е с нисък център на тежстта бе разбирач! Батериите да не са му на покрива?!? Просто тежи много, с кофти гуми и кофти системи за стабилност е! 2 тона са си два тона както и да го погледниеш! Виж теста на новия Форестър например. SUV със същите размер но 500кг по леко,двигателя е ниско и с постоянно 4х4 и минава теста с 78км/ч без никакви проблеми. Даже новата S класа се проваля над 70км/ч щото и тя е 2 тона. Тя физиката затова трябва да се учи!
  • #6
    До 6 ( преди 3 години )
    Я се разрови малко в youtube бе ! Има достатъчно клипове от on board камери как животното изскача на метър пред колата от нищото!! Всички тестове на системи за автономно спиране се правят с изкуствен елен който дърпат рязко пред колата! Преживало животното в мъглата на асфалта .... кой ви дава да завършите 8 клас на такива бре
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Иначе всички казват как видиш ли SUV-тата били ПО-СИГУРНИ.И как едно превозно средство с висок център на тежестта, клатещо се като лодка е по-сигурно
  • #4
    до 3 ( преди 3 години )
    Да бе умчо! Те дивите животни винаги спазват правилото да изскачат от храсталака винаги на поне 30м пред колата за да имаш време да спреш без маневри! Викат му лосов тест, точно защото тези животни имат навика да пресичат пътищата в галоп и изскачат точно пред колите като само подобна рязка маневра може да те избави от челен сблъсък с животно което иначе ти влиза през предния джам с рогата в тебе!
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Крайно време е тези да купят 3 чифта джанти , да ги обуят с едни китайски гуми (има и качествени) и да покажат голямата измама, на т.нар. премиум гуми.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Който срешне лос намалява, не прави такива маневри, то тоя върти волана като геврек хал хабер си няма колко откланя колелата електрониката
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Перфектна си е колата- зиме лято ще взимаш кръговото на метла и в същото време си спестяваш главоболията да имаш бмв
fallback
Последни