fallback

5 кросоувъра, които трудно се продават на старо

Причините са не само икономически, но и технически

Ако за 5 години един нов автомобил губи половината си цена, то явно нещо не е както трябва. Просто някои модели се продават доста трудно на пазара на употребявани коли, като това е тясно свързано с падането на техните цени. Ако този показател е 3-5%, това означава, че този модел е високо търсен. И съответно, като цената му пада с 15% годишно, продажбата му става трудно.

Това се отнася и за пазара на най-търсения клас автомобили в момента - този на кросоувъри. Експерти посочват 5 автомобила (всъщност те са 6), които трудно се продават на старо, като причините сред тях са не само икономически - прекалено скъпи са, но и технически, което им е донесло лоша слава.

5 кросоувъра, които се продават трудно на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    Хектор ( преди 3 години )
    Пак само глупости,чак се чудя защо влизам изобщо в тоя сайт
  • #7
    Ронин ( преди 3 години )
    Проблемът е от джамбазите! Искат да купят в Германия автомобил на 250 000 км., на 5 г., и да го продадат тук на 90 000 за 3 пъти по- висока цена! Запазените и на малко пробег машини държат цена навсякъде!
  • #6
    Митьо ( преди 3 години )
    ***! Тераното е оф-роудър и Дъстера е назад със светлини години! Ела да те повозя из планината, та да разбереш, за какво иде реч!
  • #5
    Муахаха ( преди 3 години )
    Пак само глупости!Напълно нормално цената на една кола за 5 години да падне с 50%!!! На запад семеен автомобил за толкова време прави 100 000км, влиза в периода на скъпи ремонти, пада гаранцията, вече е излязал нов модел с повече екстри и технологии. За служебен автомобил да не говорим, че за 5 години е на 400 000км! С колко да падне цената?С 10%? Караш 5 години,доплащаш 10% и вземаш новия модел?Ей, изградихте кумунизъма!!!
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Като вляза в обявите 90% от продаваните коли на 5 години са с 50% надолу. Трябва да е някакъв особен модел с голям интерес към него за да е поевтинял с 3-5%.
  • #3
    BENZIN ( преди 3 години )
    Да не говорим, че на снимката е второто поколение на МЛ. Гола вода сте и кал по гърба.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Само че третото поколение на М клас не се произвежда до 2011 г., а от 2011та. Пак сте много в час. Евала.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Моментното състояние пазар употребявани не е подходящо за амбициозни и обобщаващи изказвания, но твърдението от статията, че 50 % спад на цената за 5 годишни коли е твърде сериозен спад, е подвеждащо и категорично не мога да го приема. Факторите, които влияят на тези цени са много, медията пести хартия и не разрешава писане и сериозна полемика. Показател - 3-5 % на практика в живота няма, освен при много редки, специални, екзотични случаи.
fallback
Последни