fallback

Ferrari F50 или Ferrari Enzo - доста труден избор

И двете изложени за продажба суперколи са жълти и са на малко километри

Ferrari обикновено се свързва с червеното, като изборът му става още в зората на автомобилни спорт, когато Международната федерация решава, че състезателните коли от Италия ще бъдат в такъв цвят. Има обаче още един много важен за историята на марката от Маранело цвят и това е жълтият. Той е символ на Модена - града, в който е роден основателят на марката Енцо Ферари.

Именно жълтото е избрано за цвят на Ferrari 195 Inter Berlinetta от 1951 година. И до ден-днешен този цвят е много обичан от клиентите на производителя от Маранело, като в него са боядисани тези два автомобил, изложени за продажба от английското представителство на марката.

Това са Ferrari F50 и Ferrari Enzo - две от най-ексклузивните коли, произвеждани някога, като и двете са в перфектно състояние. В случая от F50 са произведени само 349 бройки, като от тях 31 са жълти. Тиражът на Enzo е 400 единици, като 37 са жълтите.

Ferrari F50

Ferrari Enzo

Конкретно тези автомобили са с нисък пробег и имат пълна документация. Жълтото Ferrari F50 е произведено за швейцарски колекционер, като се озовава в Англия през 2008 година. Суперколата е с атмосферен V12 двигател, развиващ 520 к.с., като той не е оригиналният. Двигателят е взет от катастрофирало Ferrari 640 F1, а пробегът му е 12 500 км.

Малко повече - 15 900 км, е изминало изложеното Ferrari Enzo, което означава, че неговият V12 с 600 к.с. е в идеално състояние. Интериорът е доминиран от черна кожа, която покрива повечето елементи - от спортните седалки до таблото, като има жълти нотки, които припомнят цвета на каросерията.

Още снимки на изложението на двете суперколи - вижте в галерията:

Цената на двата автомобила не се споменава, като на сайта на продавача може да се попълни форма за запитване от страна на заинтересования. За Ferrari Enzo сумата би трябвало да бъде над 2,8 млн евро, докато при F50 вероятно надхвърля 3,1 млн евро. Поне толкова вървят запазените бройки от тези два модела.

Снимки: Dkeng.co.uk

fallback
  • #7
    Адолфо ( преди 3 години )
    Няма как да сравниш F50 с Енцо!!!
  • #6
    аз ( преди 3 години )
    F50ката десет от десет
  • #5
    Мъск ( преди 3 години )
    Пушиларки от миналото....Фъргай на Белкантото...
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Интериор - Енцо, Екстериор - Ф50. Жалко, че нямам достатъчно средства, за да си купя някой подобен шедьовър.Иначе Чичо от коментар 3 е прав. Абсолютно некомпетентен превод на статията. СРАМ! Като не можете да преведете статията не я публикувайте!
  • #3
    Чичо ( преди 3 години )
    Г-н Захариев,тотално некомпетентна статия! Какви глупости пише тук, че двигателят е взет от катастрофирала 640 F1??Дали в оригинала, не са имали в предвид че 4.7 литровия V12, е изцяло базиран на 3.5 литровия Ф1 двигател от 640/642?? УжасТ и безумие. Ето я оригиналната статия, който е може да чете. Нивото на сайта ви е все едно жена ми да преписва и превежда от мандарин с транслатора статии за коли. https://***.dkeng.co.uk/ferrari-sales/1388/blue_chip_competition_cars/ferrari_f50 ...
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    и 2-те и 2-те. Това са уникални коли, които всеки би искал да покара, но не всеки би се справил (в тях електрониката е много малко). Предвид тиража, са по скоро музейни експонати
  • #1
    екстра ( преди 3 години )
    f50 e топ няма толкова красива кола.
fallback
Последни