fallback

Електрически камион постави рекорд по пробег

Машината измина 1099 километра без дозареждане (ВИДЕО)

Електрическият камион Futuricum успя да измине 1099 км без допълнително зареждане, което е световен рекорд. Той беше поставен на изпитателно трасе на компанията Continental край Хановер, което е с дължина 2,8 км.

Машината беше управляване поред от двама шофьори, които се сменяха на всеки 4,5 часа. Те навъртяха общо 392 обиколки със средна скорост 50 км/ч, като се нуждаеха от 23 часа, за за изминат цялото разстояние. И постижението им попадна в книгата на рекордите Гинес.

Камионът Futuricum не е прототип, а напълно готов модел. Той се използва от доста време в Швейцария, като през последните 6 месеца превозва стоки от складовете в Мьолин (близо до Базел) до разпределителния център в Бухсе (предградие на Цюрих). Разстоянието, което изминава машината, е 300 км.

Камионът е с тегло 19 тона, като се задвижва от електромотори със съвкупна мощност 680 к.с. Машината разполага с акумулатор с капацитет 680 кВт/ч, но за поставянето на рекорда помага не само той, а и гумите с ниско съпротивление на Continental.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #11
    Аман, бе! ( преди 2 години )
    Научете ги най-после тея мерни единици!Wh, kWh, MWh, GWh
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Това че камиона е в Швейцария и се движи по указаното трасе, ви гарантирам че е съвсем вярно. Понеже аз работя в Мьолин към DPD и до скоро го виждах доста на често там във фирмата. Собственика на камиона е Албанец който притежава 60 камиона. Шофьора който го кара ми е личен приятел, който ми каза че пробега е около 700 км. при условие че е празен. Други подробности за камиона не мога да ви кажа, освен че има голям старт при набиране, поне това ми каза колегата албанец!
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Ало, сайта ! Платиха ли ви за рекламата от Speedy-много ясно се вижда логото им, нищо , че е с надписа на немския доставчикDPD:))
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Само не разбрах какви са тия 300км!?!? Толкова изминава в реални условия без презареждане или нещо друго? Определено не е разстоянието от Мьолин до Цюрих:)))Дори и обратно пак не стига за толкова много)))
  • #7
    До 6тия пич ( преди 2 години )
    Американският камион е още на ниво "ще видите виИ , ниИ къв ше го извадим" , докато Волво-то работи от 6месеца. Та или и Брадвата използва Стелт-функция и никой досега не го е виждал тоя камион , или са локумаджии като тебе
  • #6
    До 6 ( преди 2 години )
    Кухо парче! От къде идват умовете в Америка бе ***? Американско родно производство според теб? Ограничен мозък!!!!
  • #5
    До 1 ( преди 2 години )
    Пич къде сравняваш тесла и американците с някакви германски и швейцарски аборигени Америка има такива технолгоии и умове че правят стелтове атомни самолетоносачи и Лунни бази къде ги сравни с някакви европейски смешници които още смятат 3+5 колко е.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    1 - камионите трябва да сотанат само за къси разстояния до към 150-200км, както в Швейцария.(разбира се че има изключения). Всичко останало на влак. Абсурд е да ми говорят за екология и да търкалят контейнерите от Ротердам из 1/2 Европа по пътя. В Холандия и Германия по някои магистраи е АД от камиони, в дясна лента 10-15 един след друг, има няма 300м и следваща стена. А тръгнат ли и да се изпреварват, задръстването е гарантирано.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    "Камионът е с тегло 19 тона" - тоест не е празен.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    До 1 - не бъди *** тесла фен. Нито знаеш колко км ще изминава този камион от статията, нито знаеш колко ще изминава камиона на Тесла. Успокой се и нека да видим, добре да има конглокенция. Тесла няма капацитет да електрифицира всички камиони по света.
fallback
Последни