fallback

Mercedes-AMG представи първия си модел на ток

Топ-версията на лифтбека EQS разчита на 649 конски сили

Само преди дни подразделението Mercedes-AMG представи първия в историята си хибрид - хечбека с 843 к.с. GT 63 S E Performance, а сега разкри и първия си електромобил. Както се очакваше, това е спортна версия на лифтбека EQS, чиято премиера ще се състои на автосалона в Мюнхен тази седмица.

Версията AMG EQS получава различни мотори от тези на стандартния модел, а също така и нова система за управление на батериите. Мощността на силовия агрегат е 649 к.с. и 949 Нм. За сравнение най-мощният вариант на EQS досега - 580 4Matic, разполага с 524 к.с.

В стандартното оборудване на спортния модел е включен пакет AMG Dynamic Plus, който позволява активиране на режим Race Start. При него, за кратък период от време, мощността се увеличава до 751 к.с. и 1020 Нм. Времето за ускорение от 0 до 100 км/ч отнема 3,4 секунди, а максималната скорост е 250 км/ч. За сравнение, споменатият вече EQS 580 4Matic вдига 100 км/ч от място за 4,3 секунди и развива максимум 210 км/ч.

Капацитетът на използваната батерия отново е 107,8 кВт/ч, но какъв пробег ускорява тя при новата версия на EQS, не се съобщава. Спортният вариант също може да се зарежда с мощност до 200 кВт. Освен това, машината разполага с тристепенна система за рекуперация на енергията, като нейните режими се сменят от волана.

В стандартното оборудване на Mercedes-AMG EQS влизат активно пневматично окачване AMG Ride Control + и шаси със завиващи на 9 градуса задни колела. Системата AMG Dynamic Select е с 5 режима на работа - Slippery, Comfort, Sport, Sport+ и Individual.

Освен нови настройки на силовия агрегат, на окачването, на кормилно управление и на още някои системи, версията AMG EQS получава и специален звук, който се генерира от системата AMG Sound Experience. Тя има два варианта - базов Authentic и модерен Performance, като е част от пакета AMG Dynamic Plus.

На външен вид Mercedes-AMG EQS може лесно да бъде различен от стандартния EQS по предната част, която получава решетка Panamericana, а също така и по увеличения заден спойлер, дифузьора с 6 ребра, черните детайли и 21-цоловите джанти, които след доплащане може да бъдат заменени с 22-цолови.

Още снимки на първия електромобил на AMG - вижте в галерията:

В салона също има голям брой характерни AMG-акценти, спортни седалки и волан. Хиперекранът е включен в стандартното оборудване, а мултимедийната система MBUX е ориентирана към спортно шофиране.

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #8
    Ха ха ха! ( преди 3 години )
    Увреденият не гледа фалиращото рено с над 9млрд евро загуби, ами се загрижил за 5% акции притежавани от китайците! Ами други 8% са на арабите, още има на американците и т.н. Поне НЯМА държавна собственост!
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Geely притежава 10% от акциите на Mercedes-Benz.
  • #6
    Стига глупости ( преди 3 години )
    Какво качество от китайска фирма подразделение на Гиили
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    ...и в пъти... много пъти по-качествено от Т'слътъ
  • #4
    Смех ( преди 3 години )
    По-бавно от тесла но и по скъпо а пробега не се съобщава че е от ранга на рено зоуи
  • #3
    мрън мрън ( преди 3 години )
    Колко струва тази кола, дали е под 300,000 лв?
  • #2
    Добре е ( преди 3 години )
    Ехее браво не е лесно да се постигне ускорението на базовия Модел S
  • #1
    И ( преди 3 години )
    колко тежи тоя слон.
fallback
Последни