fallback

5 подобрения, които може да увредят автомобила

Тяхното използване трябва да бъде внимателно преценено от собственика

Много шофьори не се притесняват да експериментират и да правят подобрения по своите автомобили, като се надяват, че така ще подобрят външния им вид или тяхното представяне на пътя. Понякога обаче това се оказва огромна грешка и вместо да помогне, се случва точно обратното, като дори може да се стигне до сериозни повреди.

Експертите от Autonews дават 5 примера за такова допълнително оборудване, което може да се превърне в проблем. И съветват собственика на автомобила внимателно да си помисли, дали си заслужава да ги поставят на своите превозни средства.

5 подобрения, които може да увредят автомобила (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    Андрей ( преди 2 години )
    Имам гениална идея - на всяко изречение да слагате отделна снимка и така ще получите още повече импресии. Само ще е още по-досадно за читеталите, ама к`во ви пука за читателите.
  • #11
    mahche@abv.bg ( преди 3 години )
    Не си сложете допълнителна решетка на Пежо 407 и после ще видите как някое камъче или врабче преминава през всички радиатори и кондензатора на климатика. Това се отнася за всички автомобили с големи отвори.
  • #10
    Владислав ( преди 3 години )
    За другите неща не знам,но за чип тунинга не съм изцяло съгласен,и не защото съм "чипосал" колата си а защото се интересувам изключително от коли.Да прави сте в статията ако се гони макс мощности,но при един здравословен чип тунинг няма абсолютно никаква опастност.Под здравословно разбирайте 25-30кс.Абсолютно всеки производител умишлено ограничава автомобила на 85-90% от възможностите му.Чип тунинга просто ти отключва другите 10-15%.При повече вече съм съгласен.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Има двигатели които ги ограничават на 75кс , за да могат да предложат евтин вариант за рекламите - "новата баничарка само за 12 000? " , а стандартния (с 90-100кс)е 2-3 хил отгоре, НО има и двигатели които при един и същ обем са с различна мощност и с различни агретати , като най-често турбото е друго и тогава наистина може да си прецакате колата.
  • #8
    Моля наемете редакто ( преди 3 години )
    Статията си струва да бъде прочетена обаче вземете си оправете правописа: пише се Прах не Плах, Собственик, а не Соственика, Първо, а не Пръво, Мощността, а не Мзощността и още куп грешки,а да не говорим за пълен и кратък член.
  • #7
    Александър ( преди 3 години )
    Редактор търсите ли си?
  • #6
    Cребролюб Mангизлиев ( преди 3 години )
    Аз да допусна правописни грешки е разбираемо... Ама журналист- НЕ. Нали уж това му е работата!
  • #5
    шекерлъци ( преди 3 години )
    освен глупостите които е събрал от тук - от там, шекерчо е допуснал и към 20-тина правописни грешки!
  • #4
    хтъ ( преди 3 години )
    Чип тунинга не винаги е вреден или опасен. Повечето двигатели са проектирани така че да стават за различни купета и класове автомобили, затова когато ги слагат на някои модели, предимно малки купета или по-евтини изпълнения, компютърно ги ограничават с 20-30%. Когато чип-тунинга е правен от специалист и не се гони максимално възможната мощност всъщност даже е по-полезно за целият двигател и всичко в него, защото той точно за работа с максималните си параметри е направен. Разхода даже намаля.
  • #3
    Кон ( преди 3 години )
    6. Особено износване и увреждане на автомобила може и ще се получи при вслушване на съветите от този сайт.Бях решил да чиптунинговам корсата ама сега вече няма. Само с газова ще е!
fallback
Последни