fallback

Alfa Romeo Giulia GTAm предизвиква Porsche 911 GT3 на писта

Двата спортни модела водят битка за най-бърза обиколка, а също така на ускорение и спиране (ВИДЕО)

Представената по-рано тази година Alfa Romeo GTAam е сред най-екстремните модели на италиански производител. Спортният седан, разработен с помощта на Sauber Engineering, е ориентиран към максимална мощност и се справя страхотно, но дали има шанс срещу новото Porsche 911 (992) GT3 в спор на пистата?

Мат Уотсън от Carwow се опита да отговори на този въпрос, като изпробва двата модела при еднакви условия. Под капака на италианския седан е поставен 2,9-литров туин-турбо V6 с мощност 540 к.с. и 600 Нм, като задвижването е към задните колела. Цената на модела в Италия е 178 000 евро.

Неговият съперник е в същия ценови диапазон - 170 960 евро, като разчита и на подобна мощност. Задвижването на Porsche 911 GT3 става с 4,0-литров "боксер", който развива 510 к.с. и 470 Нм. Високооборотният мотор е свързан със 7-степенна скоростна кутия PDK. А въпросът в случая е как двата автомобила ще се справят на къса състезателна писта?

Не е изненада, че спортното купе със задно разположение на мотора е по-бързо от италианския седан. Porsche 911 GT3 дава време от 46,1 секунди, докато Giulia GTAm финишира за 47,6 секунди. Германският модел печели и надпреварите за ускорение от 0 до 60 мили (97 км/ч) и до 100 мили (160 км/ч), както и теста за спиране.

Времената на 911 GT3 са съответно 3.46 секунди, 7.53 секунди и 3.96 секунди, докато тази Alfa Romeo се нуждае от 4.25, 8.28 и 3.24 секунди. Тя обаче има едно предимство пред съперника си, тъй като е "колекционерски" автомобили - от версията GTAam ще бъдат произведени едва 500 бройки.

Снимка и видео: Carwow

fallback
  • #19
    Techno ( преди 3 години )
    Тая Алфа дали не е за смяна на двигател,окачване и какво ли още не след като е завършила обиколката.Едва ли има на света по-калпава,чуплива и надценена талига.Порше 100 години да стоят на едно място и да не се развиват,тия италиянски *** не могат да ги стигнат,даже обратното-ще стават по-зле и по-зле.Имал съм такова недоразумение и по-чуплива и гадна кола не съм срещал
  • #18
    Techno ( преди 3 години )
    Тая Алфа дали не е за смяна на двигател,окачване и какво ли още не след като е завършила обиколката.Едва ли има на света по-калпава,чуплива и надценена талига.Порше 100 години да стоят на едно място и да не се развиват,тия италиянски *** не могат да ги стигнат,даже обратното-ще стават по-зле и по-зле.Имал съм такова недоразумение и по-чуплива и гадна кола не съм срещал
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    7ми - информацията ти е много погрешна
  • #16
    Факт ( преди 3 години )
    Нормално за англичаните, винаги са хвалили немските *** нали и те са от тези диви племена. Римската империя когато е владяла половината свят и са строили градове тези диви немски племена са живеели в колиби.
  • #15
    Действителност ( преди 3 години )
    Всяко порше мечтае да стане Ferrari. Истински спортни автомобили и мотори се правят само на Ботуша.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Италиански сектанти.Срещу Порше да бягате, няма да ги стигнете.Видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак.Порше продължава да жъне успехи на и извън пистата, Алфа е (отново) пред фалит !
  • #13
    Реалността ( преди 3 години )
    Трошето винаги е било най смешния спортен автомобил което си мечтае поне малко да има класата на Ferrari. Ингилизина яко се ебаваше, не натискаше пeдала както само един италиянец може да го направи, тогава резултата щеше да е ясен и бащата на Ferrari с лекота щеше да го постави на мястото им в долните места от които искат да изплуват.
  • #12
    radoslav ( преди 3 години )
    Тук въпроса е алфа дали може да направи цяла обиколка без да се счупи.
  • #11
    Techno ( преди 3 години )
    Каква Алфа,какви 5 лева.
  • #10
    ( преди 3 години )
    Когато Алфа са печелили първите състезание Порше бил на чертожната дъска на един чиновник в Даймлер
fallback
Последни