fallback

10 спортни коли, които трябва да бъдат избягвани

Тези модели изглеждат забележително, но имат сериозни проблеми

За много шофьори няма нищо по-удовлетворяващо от това да излязат на безлюден участък от пътя и да настъпят педала на газта докрай. Това осигурява висок адреналин и е сред най-специалните моменти за феновете на бързите автомобили, но той може да бъде съсипан с излизане от строя на двигател или електрическа система. За да се избегне подобно нещо, трябва да се внимава особено при избора на спортна кола.

Следващите 10 модела са страхотни на външен вид, като някои то тях са произведени от най-големите производители на планетата. Експерти обаче препоръчват те да бъдат избягвани задължително, тъй като имат различни проблеми. При някои те са в двигателя, а други страдат от слабости в някои по-маловажни системи, като те също могат да бъдат фатални.

10 спортни коли, които трябва да бъдат избягвани (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    Против Автора ( преди 3 години )
    Не зная какви са тези свободни съчинения от страна на автора! Преди да пишеш вземи прочети малко техническа литература да се ограмотиш. V10 507к.с. на BMW не харчи 1литър масло на 1000км а на 5000км. Другото което е , имам същата в момента на 537хил.км е и до сега не е имала никакъв проблем с мотора! Повтарям никакъв! Сменявана е само скоростна кутия и то 2 пъти! Разполагам с оригиналната сервизна книжка ,колата я купих от шефа ми- немец! И за теб(авторче) ако тези 537хил.км са малко..
  • #10
    bulava ( преди 3 години )
    Карам голф но голфа ще се скапе и ще бъде забравен докато Holden komodore с 5.7 литров двигател ще наджевее мен и внуците ми и ще е още по скъп отколкото е е бил като нов.Ето това е разликата.
  • #9
    пропов ( преди 3 години )
    Ми те тия коли тук не са в категорията на Тойта Корола. Имаме състезателн техника, която няма как да е тип сипваш и караш. За БМВ М моторите знам че си имат чести и скъпи сервизни интервали и ако спазват нямаш грижи. Просто кефа си има цена. Ако не ти стиска - Корола и живота е лесен.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    9-ти, прочети още веднъж- човека е написал, че Сл. бряг - Пловдив го е взел за час и 32 мин. , прави престой в Пловдив и тръгва обратно , а не че в двете посоки е направил такова време с престой.
  • #7
    Карач ( преди 3 години )
    Карах около 6/7 месеца БМВ М6 и нищо от писаното не е вярно, особено за разхода на масло, доливам се, но след около 5000км при яко шпорене от рода на Слънчев бряг - Пловдив, час и трийсет и две мин и след 45мин престой в Пловдив, пак към морето с още по яко каране. Карал съм и Мазерати, не точно това от снимката, но ми направи много добро впечатление. Един познат с НисанGTR се оплака, че на магистралата някакъв с Мустанг го е направил смешен и искаше да продава нисана,аз никога не съм карал Муст
  • #6
    Who Cares ( преди 3 години )
    Болшинството от тия коли са отдавна антики.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Петърчо, едно питане за номер 4- БМВ М3 е36 - тия проблеми само седана ли ги има ? И ако е така защо на снимката има кабрио? А двигателя от М6 не се ли поставя на М5 или там ги няма тия "проблеми" ?!!? А може би М5 не е "спортен" автомобил? Тогава защо бяхте сложили в една драсканица Ес класа на Мерц като спортен автомобил? С две думи - много сте зле!
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Има много хора, които си купуват тея Мазерати-та на добри цени и си ги карат спокойно.
  • #3
    Анонимен ( преди 3 години )
    ЗА другите автомобили не мога да кажа, защото не съм имал досег, на за Мустанга потвърждавам с две ръце. Двигателят има достатъчно въртащ момент още от ниските, но някак се развърта мудно, не се разгръща в обороти, така както очакваш от спортна кола. Управлението не е директо и пътното поведение не е подобаващо за спортно купе. Мога да го сравня с БМВ е90 330i с м-техник окачваане и лек тунинг по мотора. БМВ-то го превъзхожда във всичко, без да е спортен автомобил.
  • #2
    Тъй де! ( преди 3 години )
    да бехте турили поне 1 рено та да ви повярваме!
fallback
Последни