fallback

Bentley показа най-луксозния седан в историята си

Това е и първият хибрид, разработен с помощта на ателието Mulliner

Седанът Flying Spur, който се превърна във флагман на Bentley след пенсионирането на модела Mulsanne, получи още по-луксозна версия, в чиято разработка е участвало и придворното ателие Mulliner. Автомобилът беше официално представен на изложението в Монтерей (САЩ), което стартира тази седмица.

Това е третият модел в гамата Collections и е приготвен по същата рецепта като представените през 2020 година Continental GT Mulliner купе и кабриолет. По този начин британският производител демонстрира уменията, с които разполага, при довършителните работи и допълнително разширява възможностите за персонализация на дизайна.

Bentley Flying Spur Mulliner получава специална двойна решетка, още една хромирана долна решетка, прибираща се фигурка на носа Flying B, която свети, сиви 22-цолови джанти със саморегулиращи се централни вложки (буквата B върху тях винаги е изправена), вентилационни решетки на калниците с надписи Mulliner, корпусите на огледала от сатенено сребро с интегрирано околно осветление и светещи предпазители на праговете на вратите, също носещи името на ателието.

Приликата с купето продължава в салона. За него са подготвени 8 трицветни схеми с различни комбинации от кожа и опции за шевове. Стандартно е включен пакетът Mulliner Driving Specification, което означава, че шевовете върху фотьойлите и панелите на вратите са направени специално за този модел.

Централната конзоли е с високотехнологично диамантено оребрено покритие, докато на задният ред има маса от фурнир. Ключовете за всички автомобили от серията Bentley Mulliner Collections се предават на клиентите в специални ръчно изработени калъфи и дори дизайнът им се прави в съответствие с трицветния интериор.

Още снимки на уникалния седан - вижте в галерията:

От Bentley подчертават, че Flying Spur е първият хибрид, върху който са работили и специалисти от Mulliner. Стандартно моделът се предлага с V8 и V12 двигатели, но може да се поръча и луксозно изпълнение, базирано на новия 2,9-литров V6, представен по-рано това лято. Тази версия на седана развива 544 к.с., като ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди и развива максимална скорост от 285 км/ч. Само на електричество тя изминава до 40 км.

Снимки: Bentley

fallback
  • #9
    Sveto ( преди 3 години )
    Седана е хубав високо качество на изработка и много ръчна работа,кола правена от хора а не като масовите от машини.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    До #3- да, когато човек сам не може да си позволи нещо, все друг му е виновен. Класическа българска черта. Още по-ксасическото е, че масата така разсъждава. Очаквам с нетърпение да видя колко минуса ще обере постът ми. Но....колкото повече, толкова с по-голяма сила се потвърждава гледната ми точка, та....давайте
  • #7
    Герберският лъв! ( преди 3 години )
    Айде Баце да се връща и да ни дава по един такъв!
  • #6
    Чеги Набара ( преди 3 години )
    Страхотно е!!! Ако го пуснат и в комби версия ще си го взема....
  • #5
    Кисело ( преди 3 години )
    Грозде за тези на, на които им е високо!
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Тоя голф що е толкова голям?
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Колата струва 200 000 евро, емблемката също струва 200 000 евро, ей ти ги 400 000 евро за снобите, дето емблемката им е най-важното.
  • #2
    Премнаващ ( преди 3 години )
    Доста луксозен Фолксваген!
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Има ли опция да се премахнат всички надписи на Mullner? Малко сигания ми седят, като надписите на Guci по тесники и анцузи. И предницата са я омазали с толкова хром, просто са прекрачили границата на изящното и са навлезли в дебрите на арабско индииските тунинги.
fallback
Последни