fallback

Mercedes-Benz продава тетрис и судоку за 89 евро на месец

Първата година е безплатна за собствениците на седана EQS

Актуализация по въздуха за софтуера на автомобили звучи чудесно, поне на теория, тъй като получавате допълнителни функции и технологии дори след закупуване на автомобила. Въпреки това, не всичко е толкова прекрасно, тъй като някои от тези екстри се заплащат допълнително.

По-рано тази година Mercedes обяви, че собствениците на електрическия седан EQS ще могат да получат функция за завиващи до 10 градуса задни колела (стандартно тя е 4,5 градуса), като ще трябва да платят 489 евро. От днес флагманът на Daimler ще се предлага на някои пазари и с други опции, които могат да се добавят от разстояние.

Основната от тях е „Пакет за персонализиране“, който обединява няколко светлинни анимации, активиращи се всеки път, когато отваряте и затваряте колата, със специален звук „Roaring Pulse" в салона. Ако EQS е оборудван с допълнителния екран от страната на пътника, пакетът включва и разнообразие от мини игри, сред които са тетрис, судоку и др. Те могат да се играят и в мултиплейър режим на задните екрани.-

Mercedes пуска игрите напълно безплатно през първите 12 месеца достъп, но след това ще таксува собствениците на EQS с 89 евро. Според мнозина, това не е трябва да е така, защото клиентите вече са платили огромна сума за покупка на автомобила – версията EQS 450+ е на цена от 106 374 евро, докато EQS 580 4MATIC струва поне 135 529 евро.

Предложението Mercedes Me Store включва и два допълнителни режима на шофиране за по 50 евро. Първият е за начинаещи шофьори, като изключва спортния режим, ограничава максималната скорост до 120 км/ч и принуждава системата ESP да остане включена. Този пакет съдържа и още един режим, при който максималната скорост е 80 км/ч и се ограничава достъпа до личния профил на собственика.

Вторият вариант отключва режим Highlight Mode, който след това се активира чрез гласово управление, за да зареди видеоклип, показващ някои от особеностите на автомобила, включително масажиращи седалки и осветление около автомобила.

Снимка: Mercedes-Benz

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    немски премиум, бате!
  • #8
    Не са... ( преди 3 години )
    инженерите, ами ония безполезни, та вече и вредни *** от т.нар. "маркетинг"! Има ги навсякъде, подобно на скакалците, наречени "борсови посредници".
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Мерцедес имали още една идея - колата да прибира на собственика по две евро за вход, при всяко влизане в автомобила. Яко а? Като в дискотиечката.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    След като си дал двеста бона за тая тенекия, ония ще ти прибират и по 200 кинта за судоку и кръстословици. Алчни мошеници, това са немските инженери.ПП. Ало, мерцедес, судокуто и кръстословиците са безплатни.
  • #5
    Обективно ( преди 3 години )
    всички големи са тръгнали към модела на абонаментите що се отнася до екстрите, което според мен е пълен т***ш***к. Не стига, че плащаш едно чекмедже като на тиквата за тоя мерцедес, ами ще те скубят и с месечен абонамент за екстри. Като ще е така, да ги пускат голи бази всичките за по 15-20к евро и да си плащаме само за климатроник и още няколко наистина важни екстри...
  • #4
    Гост ( преди 3 години )
    Ха ха - очаквайте скоро loot box-ове от които срещу разумна сума от 200 евро имате шанс да спечелите различен цвят на вътрешното осветление :-)
  • #3
    gad ( преди 3 години )
    Ахахахахаххаа DLC-та за автомобили, по пътя на EA ли за тръгнали от Мерцедес? :D
  • #2
    Селянин ( преди 3 години )
    Ехаа! Тетрис и судоку, а ще има ли и пърдящи седалки като теслъта? И всяка пръдня да се таксува по 5 евро.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    90 евро за тетрис, тя Фифа 22 за ПС изглежда направо без пари, пред този Тетрис.
fallback
Последни