fallback

Genesis представи спортна версия на G80

Седанът получава нови технологии и завиващи задни колела

Луксозната марка на Hyundai – Genesis, представи спортна версия на най-малкия си седан G80. Тя получава по-агресивен дизайн в сравнение със стандартния модел, както и някои допълнителни подобрения в задвижването.

Основното от тях е завиващи задни колела, които подобряват управляемостта и намаляват радиуса на завиване. При скорост до 60 км/ч системата RWS завърта задните колела в посока, обратна на предните, докато при по-високи скорости те се въртят в същата посока.

Версията G80 Sport получава по-спортно окачване с преработени пружини и амортисьори с променяща се твърдост в зависимост от избрания режим на движение. Добавен е режим Sport+, при който се подобрява както и ускорението, така и скоростта на превключване на предавките.

Спортният седан получава и функция, която вероятно някои хора няма да харесат. Тя се казва Active Sound Design (ASD), като с нейна помощ се променя шума от двигателя. Това става с помощта на високоговорители в салона, които могат да направят шума по-агресивен, отколкото е в действителност.

Под капака промени няма, като Genesis ще предлага G80 Sport с познатите 2,5 и 2,5-литрови бензинови турбо-двигатели и с 2,2-литров дизел. Базовият бензинов мотор развива 300 к.с. и 422 Нм, а по-големият 0 375 к.с. и 530 Нм. Дизелът е с 207 к.с. и 441 Нм, като за всички варианти е предвидена само 8-степенна автоматична скоростна кутия. Системата за задвижване на четирите колела се предлага като опция.

Що се отнася до дизайна, новият цвят Cavendish Red е направен специално за G80 Sport, същото се отнася и за 20-цоловите лети джанти. Конкурентът на BMW 5-Series получава още стандартно пълни-LED фарове, хромирана решетка на радиатора, въздушни завеси на предните колела и тъмни хромирани прозорци.

Бензиновите версии на G80 Sport се предлагат с двойни накрайници на ауспуха, докато при дизеловия вариант тръбата е скрита под бронята. В салона корейците залагат на алуминиеви детайли и тапицерия от Nappa заедно с метални педали и още няколко специфични за спортен модел подобрения.

Още снимки на спортпни седан - вижте в галерията:

Снимки: Genesis

fallback
  • #9
    дум дум ( преди 3 години )
    комплексираните *** да се редят за VW производните ...
  • #8
    off 9 ( преди 3 години )
    Колкото и да си пишеш празни приказки, продажбите на немските премиуми Шпрехат друго- в пъти повече са от на азиатските имитации с претенции. Успелите хора и в Япония и Корея и навсякъде по света карат немски премиуми. Това е положението и това скоро няма да се промени.
  • #7
    джъст-ми=Дрт Уайт Бо ( преди 3 години )
    При колите нема монополи, там властва конглокенцията: или си добАр и се доказваш с продакшъна си или чезнеш от сцената на деня;или си СЪВЪРШЕН=GENESIS/LeXuS или просто продължаваш да дяниш на стара полуумрела слава и рефлекса=DE-премиумите; и/ли си АВАНГАРДЕН и ВИЗИОНЕР - TESLA и/ли се опитваш да се наместиш някак си, за да не поизостанеш от нещата и ти в таз водеща актуална ниша - пак тези дърти DE-премиуми. Бъдещето е на 1-те и водещите хорото: виждате ги сами.
  • #6
    до7 ( преди 3 години )
    На този пазар, на който се опитва да излезе, не е никакво предложение, а просто някаква реплика. Това да твърдиш, че си премиум/луксозна марка и наистина да те възприемат като такава и да са съгласни да платят цената са две различни неща. Типичен пример е Фаетон на ФВ- чудесен автомобил сам по себе си, но без традици и имидж в този клас, където цената не е све. Хюндайчето засега ще се конглокира с тези от неговата черга там тойота, хонда, нисан, ПСА със съответните им премиум уонаби поделения.
  • #5
    Sameman ( преди 3 години )
    Не съм фен на корейските автомобили изобщо, но Genesis е едно от най-добрите предложения на пазара в момента.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Поредното елементарно подобие на А7. Изглежда като нескопосано китайско менте и ще е с плачевни подажби както всички подобни недоразумения. Премиума не е за азиатци, които са лишени от чувство за естетика и мярка. Да си правят там евтинджосите за м и з е рници, там им е силата. Никой човек с пари ням ада вземе такова дърво, няма имидж.
  • #3
    лари ( преди 3 години )
    Genesis-ненадминат лукс и качество.Просто номер 1.
  • #2
    джъст-мен=Дрт УАЙТ Б ( преди 3 години )
    Или преведено на местен ЕВРО-език стойностите могат да бъдат определени конкретно като ЕUR 47'700 и стигат О.К.ончателно до - EUR 54'500. С други думи: съотношението между ЦЕНА+ЛЮКС+КАЧЕСТВО тази марка е ненадмината и невъобразимо красива и достижима като РЕАЛно постижение за нормалния потребител. Между другото, имам чувството, че на нашия континент ДЖЕНЕЗИС ще може да бъде купен още по-евтин.
  • #1
    джъст-А-мен=Дрт УАЙТ ( преди 3 години )
    Най-важното, ЦЕНАта стартира при 2,5 машината от 56 хилки в Щатски Долари и стига при по-мощната престижна 3,5 съответно 64 хиляди ХАмер.доларЙЕс. За сравнение с другите премиуми-МБ,Ауди и БМВ започват от 57 и стигат до 103,5 хил.,което ясно и красноречиво говори на УМНИЯ клиент, че при ДЖЕНЕЗИСът всяко пени е много добре вложено. И О.К.ончателната присъда на специалисти е: If you want luxury & value, the GENESIS G80 is hard to beat !!! Ако искаш ЛЮКС+СТОЙНОСТ+ПРЕСТИЖ тия нема кой да ги бие!!!!
fallback
Последни