fallback

12 факта за най-престижната Лада

ВАЗ-2103 бе непостижима мечта за повечето хора. В България струваше повече от апартамент

"Всички са равни, но някои са по-равни от другите": думите на Оруел от "Животинската ферма" идеално описваха живота при социализма. На теория всички бяха равни, но на практика само ограничена част от населението имаше достъп до автомобил. А и сред тази ограничена част малцинство бяха онези, които можеха да се доберат до по-престижните продукти на съветската автомобилна индустрия, начело с ВАЗ-2103 (изнасяна за чужбина като Lada 1500).                "Тройката", както и появилата се по-късно и базирана на нея "шестица", бяха символите на успеха в социалистическото общество - колите, за които повечето хора можеха само да мечтаят. Но "шестицата", макар и по-скъпа, понесе множество принудителни икономии в сравнение с предшественика си, и затова "тройката" винаги е била по-ценена от познавачите. Ето 12 факта за този мечтан някога автомобил, които може и да не сте знаели досега.         12 факта за най-престижната Лада (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #4
    //// ( преди 2 години )
    Аутомедия не сте много прави. Почти всички имаха автомобили. Но бяха по един на семейство. Наистина се чакаше за автомобил, но като се роди дете му правеха детски влоги всеки месец се внасяха пари в него. По някое време се правеше и първата вноска за автомобил и детето, като навърши 18 му идваше и редът за автомобила
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Въпросът ми е къде са галванизирали решитките на Волгите , щото и те са сложни?
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    СССР, който не можеше да направи една самобръсначка, щото всичкото пара отиваше за ракетите :D
  • #1
    Йонко Евреина ( преди 2 години )
    Нито фактите са точни, нито коментарът е обективен... Не можели да оразмерят четирите фара- или не могли да направят решетката: СССР, който правеше съвършените ракети, самолети, отлични камиони...
fallback
Последни