fallback

Audi подготвя напълно електрически кабриолет

Моделът Skysphere ще получи и система за автономно движение (ВИДЕО)

Следващите няколко седмици се очертават като доста натоварени за Audi, откъдето обещаха да представят три концептуални модела на изложението в Мюнхен през септември. Компанията вече публикува изображения на един от тях - Audi Grand Sphere, а сега загатва и втория - Audi Skysphere, който представлява голям кабриолет на ток.

Трите модела имат за цел да покажат електрическото бъдеще на марката – както естетически, така и технически. Както е известно, в Audi ще спрат разработката на двигатели с вътрешно горене през 2026 година, така че тези концепции представляват „витрина на технологиите“, като основната от тях е автономната им система за движение.

От показаните скици и видео става ясно, че Audi Skysphere е концептуален кабриолет, който е едновременно престижен и спортен. Огромният преден капак, стръмно наклоненото предно стъкло и отдалечената задна част му придават атлетичен вид, докато късите надвеси издават електрическия силовия агрегат. Предната оптика е много тънка и остра, а решетката е обградена от голям брой светодиоди.

Засега от Audi не съобщават техническите детайли на модела, като уточняват единствено, че това е „трансформиращо се спортно превозно средство, способно само за секунди да се превърне в стая за отдих, благодарение на системата си за автономното шофиране“ .

За проектирането на автомобила в Audi са черпили вдъхновени от от няколко исторически превозни средства, включително Horch 853A (моделът, показан във видеото), както беше обявено от вицепрезидента на компанията Хенрик Вендерс и от директора по дизайна Марк Лихте. Това не е случайно, тъй като именно Horch е първата марка на основателя на Audi – Аугуст Хорх.

В пълния си блясък Audi Skysphere ще бъде представено на 10 август в дизайнерското студио на компанията в Малибу (САЩ). А появата му пред публика ще се състои само 2 дни по-късно на конкурса за дизайн в Пебъл Бийч (Калифорния).

Снимка и видео: Audi

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Разглезените студентчета, свикнали да си купуват трошка за няколко хиляди лева да гъзареят и никога да не я поддържат, защото ред в БГ няма, не можеш да ги убедиш, че не е нормално всеки жив човек да има кола. Коли трябва да имат: 1. Семейните хора с деца. 2. Бизнесът. Това е. Всички останали са глезльовци.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    авномобила от самото си създаване не е бил средство за придвижване а демонстрация на висок стандарт на живот и социален статус
  • #2
    На кой му пука... ( преди 3 години )
    Електрическите коли отново се провалиха. Никой няма нужда от такива безполезни автомобили и то на такива безумни цени. На хората им трябва нещо евтино качествено и практично за ежедневието. Засега двигателят с вътрешно горене си остава без алтернатива.
  • #1
    джъст -А- мен ( преди 3 години )
    И според това, което виждат очите ми, цената ще се ситуира малко над ТЕСЛА плейда, т.е. прибл.150 хилки в щат.доларес, ЙЕS! И това е вече РЕАЛността в живота и спорта.
fallback
Последни