fallback

Ето кои са най-продаваните премиум модели в Европа

Tesla Model 3 е вече само на 18 автомобила зад BMW Серия 3. При марките германците все още са недостижими

Надпреварата в европейския премиум сегмент става все по-ожесточена: към традиционните претенденти за първото място сега се присъединява и Tesla. След необичайно силния юни, в който Model 3 пласира близо 26 000 бройки на Стария континент, американският електромобил вече е четвърти най-продаван модел в премиум сегмента. Разликата между него и третия BMW Серия 3 e eдва 18 автомобила.       Откакто понижи забележимо цените на Model 3 и влезе в обхвата на държавните субсидии, продажбите на Tesla в Европа вървят с рекордно темпо         

ТОП 10 В ЕВРОПА
Volvo XC40 - 72 908 Mercedes A-Class - 69 141 BMW 3 Series - 66 882 Tesla Model 3 - 66 864 Audi A3 - 64 024 BMW 1 Series - 60 000 MINI Hatch - 59 264 Audi Q3 - 51 469 BMW X1 - 50 321 Volvo XC60 - 41 934

На върха при отделните модели изненадващ водач продължава да бъде Volvo XC40, който засега удържа натиска на Mercedes A-Class. Шведската марка на Geely даже успява да вкара втори свой модел в Топ 10 - ХС60, което измества от десетата позиция Mercedes GLC.

В продажбите по марки обаче голямата германска тройка все така е недостижима за конкурентитe. BMW продължава да увеличава аванса си на върха пред Mercedes - от около 7000 автомобила преди месец сега разликата между двете марки е почти 18 000 бройки.           Най-продаваните модели по марки (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    5 и 6. Явно в друго освен Голф и Астра не сте се качвали. В премиума (визирам немските и английските) което изглежда, като дърво е дърво, алуминия е истински, карбона също, пластмасата е от високо качество, а не претопени легени. Док не се качите да карате истинска кола, няма как да разберете, какво е премиум. Относно маркетинговите трикове, вижте колко е печалбата от продадена Е класа и че не надвишава тази на Пасат. Американските марки водят класацията по печалба от продаден автомобил.
  • #10
    джъст -А- мен ( преди 3 години )
    Само при електричките, статистиката сочи, че ТЕСЛА е РЕАЛизирала близу-у 2хх пъти повече машинки от сите Джърман-премиуми общо взети заедно: 67500 с/у 35700. А пък що се отнася до ДЖенезиса, вчера влезе на ЕУ-пазара /плюс Швейцария+Британия/ и малко-по-малко започва да напомня за себе си и да ЗАВЛАДЯВА РЕАЛно ЕВРОПАта - подобно на U$-ИНВазиЯта на ТЕСЛАта тук на континента... Става страшно за Джърмани и нейните авто-манюФАКтурки, м-ДА!
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Българина само черно и бяло вижда. Премиум е всичко което споменахте досега на куп.И по високо качество (при някои основно с оборудването и материялите вътре както при Audi A1-A3 и Q1-Q3, DS и Lexus)И маркетингов и счетоводителски номер за по висок статут за хората да се чувстват над другите обикновенковци.Volvo хитро превключиха към премиум, наместо да продават качествени коли за повече пари но без изискания статут.Tesla си е намери таргета и последователите от кадето и да го погледнем.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    7, Кадилак се продава в Европа, само че няма бу да ли да го купуват.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако в Европа се продаваха Кадилак или Линколн нещата щяха да са други
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Премиум никога не се обвързвало с качеството на стоката или кквато и да е било реална икономическа полза за клиента. Премиум е маркетингов термин носещ икономическа полза изключително за продавача на стоката/услугата. Пример искаш ли? В един хотел, стаите се продават в букинг за 50 лева. Като се запълни на 90 процента, отаналите стаи (които дефакто са същите) се продават само на рецепция, за 100 лева. Това е премиум пакет.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Премиум пакет, скъпи ми цацаре е стока продадена на изключително завишена цена спрямо себестойността си. Без значение за каква стока иде реч. Така че, Тесла е точно толкова премиум, колкото Ауди и Мерцедес
  • #4
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    Тесла е премиум, колкото и Рено. Измислените журналисти няма да разберете, че високата цена на Тесла е заради батериите, екстри и джаджи имат вече всички марки, а за изработка и качество, да не говорим. Гледайте клипа на Кар Уау за Модел Х. Ако европейска марка се пусне на пазара с такова качество, контролът по качество ще бъде минумум уволнен. Това е мнение на най-уважавания авто журналист в Европа и Англия.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Конкретно за Ауди, като изключим от сметката, Голф и Поло, както и повдигнатите им версии, и извадим също и Тигуан, са продали по-малко коли от Geely.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    откакто бмв единичката е премиум, или на другите марки ентри моделите са най-продавани
fallback
Последни