fallback

Tesla Model 3 e по петите на Golf за номер 1 в Европа

Сензационен юни за американския електромобил. Вижте кои са другите най-продавани модели

Tesla Model 3 e не просто най-продаваният електомобил в Европа, а и вторият най-продаван модел изобщо, отстъпвайки само на Volkswagen Golf, показва статистиката на JATO Dynamics за регистрациите на Стария континент през юни. Само за един месец американската компания е пласирала почти 26 000 бройки от най-популярния си модел, на фона на общо 40 000 за петте месеца преди това.                      През юни разликата между Model 3 и Golf всъщност е едва 1693 автомобила. Renault Clio държи третата позиция на континента, на почти три хиляди автомобила зад Tesla. В Топ 5 за пръв път влиза и новото поколение на Dacia Sandero.

 

ТОП 10 в Европа през юни
1 Volkswagen Golf - 27,627 2 Tesla Model 3 - 25,934 3 Renault Clio - 23,008 4 Dacia Sandero - 22,619 5 Opel Corsa - 21,506 6 Toyota Yaris - 21,302 7 Fiat 500 - 21,215 8 VW T-Roc - 21,147 9 VW Tiguan - 20,814 10 Renault Captur - 20,763

Model 3 може да се похвали със завидните 263 процента ръст спрямо юни 2020. В това отношение американската кола отстъпва единствено на Seat Mii, чиято електрическа версия отчита 343% ръст на годишна база. Сериозно е покачването също при Hyundai Santa Fe (119%) и Mercedes S-Class (80%).

Все пак завидните юнски продажби на Tesla не са достатъчни да я вкарат в европейския Топ 20 от началото на годината. Там убедително начело излиза Golf, който изоставаше в първите месеци на годината. Peugeot 208 и Toyota Yaris допълват тройката, но и Renault Clio започва да си възвръща изгубените позиции.      Кои са най-продаваните модели в Европа през 2021 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #5
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    Интересно ми е, какво ще стане с миксерите, ако се спрат държавните субсидии. Явно световния заговор за налагане на *** енергия с претекст, че е чиста, все повече се разраства. Китай искат да контролират и Европа.
  • #4
    джъст -А- мен ( преди 3 години )
    Съвсем наскоро, нема ден, изрично посочих и подчертах, че когато Т-Е-С-Л-А ШЕФът ИТС-ъ-МЪСТ пусна на лежерно достижимата дъмпингова цена от едни 22-23 хилки ЕВР0Си новия модел 3-та след построяването на мега-полис фабричката си в БърлиН, то тогава става съвсем видно, как фАУ-BЕта-та и др. безподобни като тях самите дребни незначителни манифактурни дръгливи машинки ЯК.0. из-ДУ-ВАТ ди Зупе-то и съответно почват да наблюдават ауспуха на U$-електрокара,който дори го нема ТАМ! И туй е СЕНЗАЦИЯта!
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    И как е по петите като едното е под номер едно по продажби а другото е извън топ10?
  • #2
    .. ( преди 3 години )
    Аз също съм фен на тролейчтата, но за жалост в БГ нямаме никаква инфраструктура за тя, а и никой не си дава зор да изгражда. Пак сме на опашката и по този показател.Ако има достатъчно зарядни станции ще е удобно и възможно да се кара такава кола. В западна Европа отдавна не е проблем да заредиш колата тякъде.
  • #1
    хсплескан ( преди 3 години )
    Принципно това е яко, кефят ме електричките, само дето пробега за сега им е малък. Но дали ако спре субсидирането от правителствата продажбите на модел 3 ще останат на това ниво? Интересно ще е
fallback
Последни