fallback

Lada връща на пазара заводската оф-роуд версия на Niva

Niva Bronto ще се предлага в две нива на оборудване

След модернизацията на семейството Lada Niva, което се раздели в моделните линии Travel и Legend, от АвтоВАЗ са готови и с обновлението на най-екстремната версия за оф-роуд на всъдехода, наречена Bronto. Модификацията се предлагаше до края на 2020 година, като по тогавашната информация на производителя нова версия не бе планирана.

Поради големия интерес от страна на клиентите, обаче, АвтоВАЗ решиха да обновят и тази модификация. Тя се отличава от конвенционалната Niva по увеличения пътен просвет, усиления заден мост, лекосплавни джанти и гуми за всякакви терени. Малко по-различен и "по-приключенски" е и дизайнът на всъдехода, който е с повече предпазни панели от черна пластмаса.

Модификацията Bronto е конструирана на базата на Niva Legend с три врати и максимално ниво на оборудване, като разполага с климатик, подгрев на седалките и огледалата. Клиентите ще могат да избират между две версии - Luxe и Prestige, които ще предлагат различни "екстри". За разработката и производството на модела отговаря дъщерното предприятие ВИС.

В самата компания наричат обновения дизайн на Niva Legend Bronto "по-изразителен". "Луксозната" версия получава специални борни, рейлинги и уширители на колесните арки, под които се крият 15-инчови колела с гуми Mud Terrain. Версията Prestige е допълнена с оригинална решетка на радиатора и масивни пластмасови брони, странични прагове, пластмасови уширители на калниците и фарове за мъгла.

Срещу доплащане може да се поръчат инсталиране на LED бар на покрива и камуфлажна боя на каросерията. Обновената Niva Bronto е с по-комфортни седалки, обновена климатична система, подобрена шумо- и виброизолация, както и сателитна система ЭРА-ГЛОНАСС.

За задвижването се грижи добре познатият 1,7-литров бензинов мотор с мощност от 83 конски сили, който е стикован с 5-степенна механична трансмисия, постоянно 4х4 задвижване с бавни предавки и блокировка на предния и задния диференциал.

fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ами не знам колко е проходимо, но пък е трошливо, а тришлив офроуд автомобил, не си е работа.
  • #7
    До 6 ( преди 2 години )
    Е като знаеш къде се продава това нещо как да му сложиш комън рейл мотор. Само си представи как пали в Сибир при минус 45 градуса...
  • #6
    Жоре ( преди 2 години )
    Този руски таралясник в стоков вид може да засрами с проходимост почти всеки друг автомобилв този клас.Изключение правят Уаз 469, Патриот, Jeep Wrangler и Suzuki Jimny.То те май останаха с 2 моста на пазара.А Нива-та дори е само на заден твърд мост...Само да пооправят малко обработката на ламарините, че са ръждиви още от авто салона...
  • #5
    Язе ( преди 2 години )
    Абе сложете и един К9К 1,5 ДЦИ - 110 к.с. на Рено и ще избиете рибата. С тоя допотопен мотор технология от началото на 60тете на 20 век само в Русия ще си я карате и пак без печалба докато не фалира завода след няколко години не знам за кой път.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Руски таралясник,за собствените им нужди
  • #3
    //// ( преди 2 години )
    Не знам дали отива, но имам автомобил с волан с три спици и автомобил с волан с 4 спици. Е по удобен от воланът с 4 спици няма. Конглокира го воланът на Панда с две спици.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    тоя волан не и отива толкова години не се сетиха да го сменят.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Легендата!
fallback
Последни