fallback

Alfa, Opel, Citroen - какво точно ще е бъдещето на марките в Stellantis?

Алиансът определи точното място на всеки от 14-те си бранда

Бързият преход към електрификация представлява огромно предизвикателство за автомобилните компании, тъй като те трябва да насочат в нова посока капитала на съответната марка. А той е изграден върху традиционните автомобилни ценности, които сега трябва да бъдат приспособени към един нов, по-зелен и по-чист свят?

Противоречията във Volkswagen показаха, че това е много трудна и деликатна задача. С нея трябва да се справи и алиансът Stellantis, който по-рано тази седмица разкри електрическите си планове. Концернът обаче разполага с 14 марки, които трябва да отдели една от друга, за да се избегне припокриването на моделите им. Всеки от брандовете получава нов лозунг, който трябва да покаже и електрическото му бъдеще.       Как ще се позиционират 14-те бранда на Stellantis (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Geenwashing in progress
  • #3
    raiders ( преди 3 години )
    Като видях колко добре се подредиха нещата за Опел след като ги взеха под крилото си, съм обнадежден и със всички тези марки да се получи същото. Особено Алфа Ромео, че са ми на сърце!
  • #2
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Не знам как им звучат слоганите на английски, но на български са повече от ужасяващо ***
  • #1
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    само ще помоля такива изцепки като "по-зелен и по-чист свят" да не се ползват в изречение за електрификация! Изчакайте да стане такъв, направен от ел.кошниците и тогава... може да се наложи са поизчакате доста...
fallback
Последни