fallback

Volkswagen представи най-мощното комби в историята си

Golf R Variant съчетава бързината хот-хеч с практичността на семеен автомобил

Компанията Volkswagen представи „нампомпаното“ комби Golf R Variant, което съчетава в едно всичко най-добро, предлагано от хот-хеч с практичността на семеен автомобил, дължаща се най-вече на пространството в салона и големия багажник.

Обемът на пространството за товари варира от 611 до 1642 литра в зависимост от положението на задните седалки. Производителят е предвидил куки за закачване на чанти, мрежи за багаж и зарядни портове, а мястото за краката на пасажерите на втория ред вече е по-голямо благодарение на увеличеното разстояние между двете оси.

Всичко останало практическо е пренесено от хот-хеча Golf R, включително е 2,0-литров бензинов турбомотор. Той е 4-цилиндров, като развива мощност от 320 к.с. и 420 Нм въртящ момент, което прави автомобила най-бързото комби в историята на Volkswagen. Двигателят работи със 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител и система за задвижване на четирите колела 4Motion.

Ускорението от 0 до 100 км/ч при „напомпаното“ комби отнема 4,9 секунди, което е с 0,2 секунди по-бавно от едноименния хечбек. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч, но при поръчване на пакет R Performance, който включва 19-цолови джанти и два допълнителни режима - „Special” и „Drift”, автомобилът вече развива 270 км/ч.

Подобно на хечбека, комбито също получава нова система за задвижване на четирите колела, която заменя стария Haldex, която позволява разпределянето на въртящия момент не само между предния и задния мост, но и между задните колела, когато това е необходимо. Самото окачване е снижено с 20 мм в сравнение със стандартния вариант, а твърдостта на пружините и амортисьорите е увеличена с 10%.

Още снимки на VW Golf R Variant - вижте в галерията:

Както и при предишните версии, новият Golf R Variant ще се предлага предимно в Европа, като продажбите му стартират в средата на август на пазарите в Германия, Великобритания и Швейцария. Засега цените не са обявени, но хечбекът стартира от 49 400, което означава, че комбито ще надхвърли 50 000 евро. А това го прави най-скъпият сериен Golf в историята.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Каква КИА бе човек, какво сравняваш компоти с компютри? Тука имаш 4,9сек. 0-100км. 4Х4, къде намеси тая КИА с предно? Няма да коментирам купищата екстри, които предлага, ВАГ още преди 6г. пусна в моделите си матрични фарове, сега вече и при Шкода и СЕАТ а КИА изобщо не предлага такова нещо, както и купища други неща, но конкретно матричния фар, който трябва да е задължителен а не екстра, защото е нещо страхотно.
  • #9
    Хфцж ( преди 3 години )
    До нр8 ..ами голфа, фокус и сега ярис(която е най-щурата в момента) са с такава концепция, не е много голям изборът. Хюндая е с предно и наистина е добър, но там вече има доста по-голям избор. Относно надежноста..поне според мен, е многоо относителна тема.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Все едно само тоя гоуф дава тези неща. Vw отдавна са чупещи се постоянно пре-рекламирани средняци, та май и под средното. Хвани ги сравни с киа напринер, които бяха дъното и в един момент осъзнаваш, как немците явно са спали 10-15 години, докато другите са се развивали с бясно темпо..
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Няма нужда да им обесняваш. Тук всички са баровци с пари назаем или от родителите.
  • #6
    До 4 ( преди 3 години )
    Просто има хора със семейства, които не желаят или не могат да поддържат 2 коли, една за хеф, друга за излети, както са 99% от българите. Това им дава и двете, имаш обем за доста багаж, имаш 4Х4, за сняг, дъжд и кал и 4,9 сек 0-100км. хем семеен, хем спортен.
  • #5
    FenIX ( преди 3 години )
    Сега чакаме Кади R Performance ;-)
  • #4
    мъка ( преди 3 години )
    Само за истински чичаци под чехъл, които са принудени от семейния живот (жената) да си купят комби, но компенсират с мощен двигател. Все пак има доста такива и немците добре са уцелили пазарната ниша
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако не беше толкова грозен... Иначе на хартия звучи добре. Но дизайна и ниската надеждност ...
  • #2
    drift ( преди 3 години )
    само на задно при дрифт мод ще пада забавление
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Кутия за по-големи обувки ...
fallback
Последни