fallback

Hyundai намали драстично цената на най-технологичния си модел

Корейците се надяват, че по този начин ще повишат интереса към Nexo

Компанията Hyundai намали съществено цената на единствения си водороден автомобил – кросоувъра Nexo. Корейците определят модела като „най-модерния и най-технологичен“ в гамата на марката, като сега цената му в САЩ падна до 29 885 долара.

Все пак, има и някои нюанси, тъй като производителят намалява цената между 7500 и 20 000 долара в зависимост от оборудването. Така стартовата цена на водородния кросоувъра вече е 42 395 долара. Допълнителните отстъпки от 12 500 долара могат да бъдат получени като данъчно облекчение и субсидия за закупуване на изцяло екологичен автомобил. Досега с бонусите и отстъпките Nexo струваше минимум 42 885 долара.

Защо обаче в Hyundai предприемат такъв радикален ход? Отговорът е банален – ниски продажби. С тази значителна отстъпка корейците се надяват, че ще привлекат интерес към кросоувъра, който е най-зле продаващият се модел на марката в Щатите. На местния пазар през 2019 година от Nexo са реализирани 267 бройки, а през 2020 година – 208.

Водородният Hyundai Nexo дебютира през 2018 година Според производителя, колата може да измине 595 с едно зареждане. Ресурсът на задвижващия агрегат, посочен от Hyundai, е 240 000 км.

Снимки: Hyundai

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    супер мощна и гъста ел. разпределителна мрежа със зарядни устройства. Времето за зареждане с ток или с водород, ли? Съпоставката е пак в пъти по-лоша за електрокарите. :)
  • #10
    benkenobi ( преди 2 години )
    анонимен ( преди 5 месеца ): Да вкарваш ток във водород и после да го вадиш от него, е пълна безсмислица, при положение че можеш да заредиш директно ток. И отпада транспортирането на водород и електролизата.Напротив, точно обратното е! Вкарваш тока във водорода и ти стои "на склад" колкото време си искаш, при това в несравнимо по-евтин "склад" (бутилка), отколкото е литиевата или никелова батерия. И за транспортирането грешиш. Кое е по-евтино - да возиш бутилки с водород или да направиш. ...
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Водорода се произвежда от излишъка Ел енергия в централите през нощта например. Така че има смисъл.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Задвижващият агрегат да е с 240 хил. ресурс? Няма логика. Виж, за горивните клетки съм съгласен. Те искат подмяна. Не са като новите литиеви клетки с 20 години живот. Да вкарваш ток във водород и после да го вадиш от него, е пълна безсмислица, при положение че можеш да заредиш директно ток. И отпада транспортирането на водород и електролизата.
  • #7
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    Синхронен, асинхронен - карай, важното е тюрлюгювеча в главата на *** да е пълен, ха-ха!
  • #6
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    Хехе ваги, синхронния електромотор на Тойота Приус Тесла успя да го изкопира чак 2017-та, а любимите ти вагонетки още не могат. Всички немски подобия на хибриди правят два "виокотехнологични" подскока на място когато им се стартира ДВГ, при Приус става неусетно още от 97-*** насам. И ти обяних вече че Тойота имат литиево-йонни батерии от 2009, съвместна разработка с Панасоник, а не купуват евтини китайски ментета като любимите ти вагонетки.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Ха ха високотехнологични хибриди с никел метал хидритни батерии и 100к.с. ха ха , все едно в света на тъчскрийн смартфони с 4К дисплей да кажеш че продаваш телефон с цветен дисплей с 256 цвята. Продава шир потреба, най-продаваната Тойота в Европа е Ярис, най-евтиното при Тойота а в САЩ, Корола, колата на соц.слабите американци. Ако ще прави по-добра кола, взема готова от БМВ,Субару, Ямаха... технологични били ха ха смях.
  • #4
    FenIX ( преди 3 години )
    Тойота са пионер в хибридите и разбира се че ще продават добре. Но хибридите са до време. Нещо като параходите с платна едно време. Няма да са вечно така рентабилни защото цената на Ел колите ще пада а технологиите ще се развиват.
  • #3
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    Тойота с "грешната" стратегия направи 20 милиарда печалба в година с пандемия, при това продавайки рекорден брой високотехнологични чисти хибриди в сравнение с изпадналите вагонетки с канцерогенните дизели, които на всичко отгоре трябваше и да плащат глоби в ЕС за непокриване на стандартите за емисии. Коя стратегия е правилна и коя грешна е повече от очевидно за тези които разполагат с поне малко мозък.
  • #2
    Къде е тинтири ( преди 3 години )
    Да обясни за водородното бъдеще? Много се търсят, нали? Но съм сигурен, че като навлезе Тойота и ще продава много! Цели 300 коли ще продаде! Хахаха.
fallback
Последни